Studia II Stopnia-Marketing i Sprzedaż Usług Finansowych
CeleUmiejętne zarządzanie sprzedażą i marketingiem firmy przesądza o jej sukcesie na dzisiejszym wymagającym rynku i wyróżnia ją spośród setek konkurentów. Studia na tej specjalności wzbogacą wiedzę absolwentów Finansów i Rachunkowości m.in. o narzędzia marketingowe, a osób po kierunku Zarządzanie o wiadomości dotyczące produktów finansowych.
Profil słuchacza / wymogiWarunkiem przyjęcia na studia w Wyższej Szkole Bankowej w Toruniu jest: * złożenie kompletu dokumentów * uiszczenie opłaty wpisowej (zwracanej w przypadku nieprzyjęcia z powodu braku miejsc) * podpisanie umowy o świadczenie usług edukacyjnych
Tutuł uzyskanyMagister
Szczegółowe informacjeStudia II Stopnia
Kierunek-Finanse i Rachunkowość
Specjalność-Marketing i Sprzedaż Usług Finansowych
Student specjalności Marketing i Sprzedaż Usług Finansowych nabędzie wiedzę z zakresu m.in.:
* technik sprzedaży
* roli doradcy w procesie sprzedaży usług finansowych
* marketingu usług finansowych
* rynku usług finansowych w Polsce i na świecie
* zarządzania sprzedażą usług finansowych
Twoje umiejętności
Po ukończeniu tej specjalności absolwent będzie potrafił m.in.:
* oceniać atrakcyjność wybranych produktów finansowych
* prowadzić negocjacje handlowe
* stosować skuteczne techniki pozyskiwania klientów
* prawidłowo dobierać i wykorzystywać narzędzia marketing-mix
* efektywnie zarządzać kontaktami z klientem
Twój zawód
Absolwent specjalności Marketing i Sprzedaż Usług Finansowych będzie przygotowany do pracy jako:
* specjalista ds. marketingu lub sprzedaży w bankach, towarzystwach ubezpieczeniowych lub innych instytucjach finansowych
* pracownik agencji reklamowych, dla których instytucje finansowe stanowią grupę priorytetowych klientów
* pracownik firm konsultingowych i doradczych z zakresu m.in. finansów
* specjalista (analityk) i menedżer średniego stopnia zarządzania w przedsiębiorstwach (m.in. usług finansowych)
* zarządzający marketingiem i sprzedażą usług finansowych we własnej działalności gospodarczej