Studia II Stopnia - Zarządzanie w Mediach

Więcej informacji

Studia II Stopnia - Zarządzanie w Mediach

  • Profil słuchacza / wymogi studia II stopnia (uzupełniające magisterskie) * podanie (formularz elektroniczny obowiązujący w WSB-NLU); * dyplom (odpis) wraz z suplementem lub oświadczenie o terminie złożenia dyplomu ukończenia studiów licencjackich oraz warunkach podjęcia studiów (dotyczy studentów WSB–NLU); * indeks do wglądu (nie dotyczy absolwentów WSB–NLU, szkół zrzeszonych w Stowarzyszeniu STARS oraz osób posiadających suplement do dyplomu); * świadectwo dojrzałości (oryginał lub odpis wydany przez szkołę); * 2 kolorowe zdjęcia (z wymaganiami stosowanymi przy wydawaniu dowodów osobistych); * kserokopia dowodu osobistego lub paszportu; * kserokopia dowodu uiszczenia opłaty kwalifikacyjnej
  • Tutuł uzyskany Magister
  • Szczegółowe informacje Zarządzanie w Mediach

    Studia II stopnia (magisterskie
    ) oparte są o standardy określone przez Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego, które zostały poszerzone o szeroką ofertę kursów specjalnościowych.

    Studia trwają 4 semestry, a program obejmuje ponad 1000 godzin zajęć. Student w trakcie studiów zobowiązany jest uzyskać min. 60 punktów ECTS w każdym roku akademickim. Poza zaję­ciami obowiązkowymi studenci, w ramach czesnego, mają możliwość wyboru specjalności, składającej się najczęściej z ośmiu kursów 30-to godzinnych. Ponadto studenci dokonują wyboru czterech dowolnych kursów z corocznie formułowanej listy kilkunastu przedmiotów do wyboru. Sytuacja taka stwarza studentom możliwość samodzielnego kształtowania ścieżki edukacyjnej i kwalifikacji zawodowych.

    Program

    Ekonomia okresu transformacji
    Język filmu
    Kursy specjalnościowe - do wyboru
    Matematyka w ekonomii
    Mikroekonomia II
    Ochrona konkurencji na wspólnym rynku europejskim
    Prawo mediów
    Produkcja filmowa i telewizyjna
    Zarządzanie strategiczne II
    Ekonomia okresu transformacji
    Historia kina
    Kursy specjalnościowe - do wyboru
    Makroekonomia II
    Ochrona konkurencji na wspólnym rynku europejskim
    Statystyka w biznesie
    Technokultury mediów
    Technologie multimedialne
    Kursy specjalnościowe - do wyboru
    Logistyka
    Marketing w mediach
    Prognozowanie i symulacje
    Seminarium magisterskie
    Wykład kierunkowy III
    Zarządzanie w stacji radiowej i telewizyjnej
    Etyka biznesu i technologii II
    Koncepcje zarządzania
    Marketing międzynarodowy
    Praca magisterska
    Przedsiębiorczość
    Psychologia w zarządzaniu
    Seminarium magisterskie
    Zarządzanie procesami

    Warunki ukończenia studiów i uzyskania dyplomu magistra

    Student uzyskuje dyplom ukończenia studiów II stopnia po zaliczeniu wszystkich przedmiotów niejęzykowych zgodnie z obowiązującym planem studiów, zdobyciu wymaganej w planie studiów liczby punktów kredytowych, zrealizowaniu co najmniej 120 godzin języka obcego oraz złożeniu i uzyskaniu pozytywnej oceny z pracy magisterskiej i egzaminu magisterskiego.
Więcej informacji

Inne informacje związane z zarządzanie agencją nieruchomościami

  • Studia Podyplomowe - Zarządzanie i marketing w Gospodarce Surowcami Mineralnymi

  • Centrum: AGH - Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica
  • Więcej informacji
  • Studia Podyplomowe - Zarządzanie Funduszami Unii Europejskiej

  • Centrum: AGH - Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica
  • Więcej informacji
  • STUDIA PODYPLOMOWE - ZARZĄDZANIE KLUBEM SPORTOWYM

  • Centrum: KRAKOWSKA SZKOŁA BIZNESU
  • Więcej informacji
  • STUDIA PODYPLOMOWE - HANDEL I ZARZĄDZANIE SPRZEDAŻĄ

  • Centrum: KRAKOWSKA SZKOŁA BIZNESU
  • Więcej informacji
  • STUDIA PODYPLOMOWE - ZARZĄDZANIE SFERĄ USŁUG MEDYCZNYCH

  • Centrum: KRAKOWSKA SZKOŁA BIZNESU
  • Więcej informacji
  • Studia Podyplomowe - Zarządzanie projektami

  • Centrum: WSZiB- Wyższa Szkoła Zarządzania i Biznesu
  • Więcej informacji
  • Kurs - Zarządzanie czasem

  • Centrum: WSZiB- Wyższa Szkoła Zarządzania i Biznesu
  • Więcej informacji