CeleCelem tej specjalności jest wykształcenie profesjonalistów, potrafiących podejmować trafne decyzje personalne, zarządzać kapitałem intelektualnym przedsiębiorstwa oraz rozumieć zachodzące w nim mechanizmy psychologiczne. Studenci tej specjalności dowiadują się, jak zarządzać zmianą, konfliktem oraz sytuacjami kryzysowymi w organizacji. Ponadto zdobywają wiedzę z zakresu negocjacji i mediacji oraz poznają zachowania konsumenckie. W wyniku treningu prowadzonego w trakcie zajęć rozwijają również swoje umijętności interpersonalne.
Tutuł uzyskanyMagister
Szczegółowe informacjePerspektywy zawodowe Absolwenci (magistrowie) GWSH, którzy ukończyli specjalność Psychologia w Biznesie są merytorycznie i praktycznie przygotowani do pełnienia funkcji kierowniczych w pionach personalnych przedsiębiorstw różnych branż. Absolwenci mogą również wykorzystać nabytą wiedzę w efektywnym prowadzeniu własnej działalności gospodarczej. Przykładowymi stanowiskami pracy, na których absolwenci specjalności Psychologia w Biznesie mogą podjąć zatrudnienie, są: stanowiska kierownicze średniego i wysokiego szczebla we wszystkich typach przedsiębiorstw, w tym w szcególności - stanowiska kierownicze działów personalnych, specjalista ds. wizerunku, specjalista ds. Public Relations, specjalista ds. marketingu, konsultant, doradca, samodzielny przedsiębiorca.
Przedmioty kształcenia ogólnego, podstawowe i kierunkowe - wspólne dla wszystkich specjalności na kierunku Zarządzanie (studia II stopnia, niestacjonarne)
* Ekonomia (makro i problemy globalne)
* Prawo cywilne
* Etyka w zarządzaniu
* Statystyka (matematyczna)
* Zarządzanie strategiczne
* Prawo handlowe
* Koncepcje zarządzania
* Zarządzanie procesami
* Marketing międzynarodowy
* Przedsiębiorczość
* Negocjacje
Przedmioty specjalnościowe i specjalizacyjne - wykładane w ramach specjalności Psychologia w Biznesie (studia II stopnia, niestacjonarne)
* Współczesne wyzwania psychologii pracy i organizacji
* Psychologia społeczna
* Psychologiczne podstawy marketingu
* Psychologia kierowania
* Psychologia decyzji kadrowych
* Psychologiczne aspekty zarządzania zmianą, konfliktem i sytuacjami kryzysowymi w organizacji
* Komunikacja interpersonalna (trening umiejętności)
* Przedmioty specjalnościowe do wyboru
* Język obcy specjalizacyjny (angielski, niemiecki, francuski, hiszpański, włoski lub rosyjski) - fakultet
* Proseminarium
* Seminarium magisterskie