Studia II Stopnia - Marketingowe Zarządzanie w Przedsiębiorstwie
CeleCelem tej specjalności jest wykształcenie specjalistów dysponujących szeroką merytoryczną i praktyczną wiedzą w zakresie marketingowych aspektów zarządzania przedsiębiorstwem. Studenci wybierający tę specjalność zapoznają się z problematyką planowania marketingowego, budowy strategii marketingowych, jak również zarządzania sprzedażą w przedsiębiorstwie. Poznają także środki i metody public relations oraz odbywają trening menadżera marketingu
Tutuł uzyskanyMagister
Szczegółowe informacjePerspektywy zawodowe Absolwenci (magistrowie) GWSH, którzy ukończyli specjalność Marketingowe Zarządzanie w Przedsiębiorstwie są merytorycznie i praktycznie przygotowani do pełnienia funkcji kierowniczych w pionach marketingowych przedsiębiorstw różnych branż, jak też w instytucjach administracji publicznej i samorządowej. Przykładowymi stanowiskami pracy, na których absolwenci GWSH specjalności Marketingowe Zarządzanie w Przedsiębiorstwie mogą podjąć zatrudnienie, są: kierownik działu marketingu, specjalista ds. sprzedaży, menedżer, specjalista ds. analiz marketingowych, kierownik zespołu sprzedażowego.
Przedmioty proponowane w ramach tej specjalności są zgodne z nowymi standardami kształcenia obowiązującymi na kierunku Zarządzanie.
(www.nauka.gov.pl)
Przedmioty kształcenia ogólnego, podstawowe i kierunkowe - wspólne dla wszystkich specjalności na kierunku Zarządzanie (studia II stopnia, niestacjonarne)
* Ekonomia (makro i problemy globalne)
* Prawo cywilne
* Etyka w zarządzaniu
* Statystyka (matematyczna)
* Zarządzanie strategiczne
* Prawo handlowe
* Koncepcje zarządzania
* Zarządzanie procesami
* Marketing międzynarodowy
* Przedsiębiorczość
* Negocjacje
Przedmioty specjalnościowe i specjalizacyjne - wykładane w ramach specjalności Marketingowe Zarządzanie w Przedsiębiorstwie (studia II stopnia, niestacjonarne)
* Planowanie i zarządzanie marketingowe
* Strategie marketingowe przedsiębiorstwa
* Zarządzanie sprzedażą
* Public relations przedsiębiorstwa
* Konsument na rynku europejskim
* Merchandising
* Trening menedżera marketingu
* Przedmioty specjalnościowe do wyboru
* Język obcy specjalizacyjny (angielski, niemiecki, francuski, hiszpański, włoski lub rosyjski) - fakultet
* Proseminarium
* Seminarium magisterskie