Szczegółowe informacjeOsoba kończąca specjalność marketing w zarządzaniu to menedżer działający w warunkach rozwiniętej gospodarki rynkowej, który potrafi kierować przedsiębiorstwem lub jego częścią, współpracować z zagranicznymi podmiotami gospodarczymi, poruszać się na rynku kapitałowym i towarowym oraz rozstrzygać problemy organizacyjno-ekonomiczne - pamiętając o głównych celach działalności marketingowej.
A.GRUPA TREŚCI OGÓLNYCH
- Konwersatorium w języku obcym (do wyboru)
B.GRUPA TREŚCI PODSTAWOWYCH
- Koncepcje zarządzania
- Etyka w zarządzaniu
- Makroekonomia - kurs średni
- Prawo cywilne
- Statystyka matematyczna
C.GRUPA TREŚCI KIERUNKOWYCH
- Zarządzanie strategiczne
- Marketing międzynarodowy
- Psychologia w zarządzaniu
- Współpraca przedsiębiorstwa z instytucjami finansowymi
- Zarządzanie procesami
- Logistyka
- Marketing polityczny
- Bezpieczeństwo
- Międzynarodowe stosunki gospodarcze
- Strategia zarządzania kapitałem ludzkim
- Zarządzanie proekologiczne