Studia II Stopnia - Marketing i Reklama

Więcej informacji

Studia II Stopnia - Marketing i Reklama

  • Cele Specjalność stwarza szerokie możliwości zdobycia gruntownej, profesjonalnej wiedzy z zakresu kształtowania marketingowej koncepcji rozwoju każdego przedsiębiorstwa (organizacji) funkcjonującego na rynku krajowym i międzynarodowym. Szczególną cechą specjalności będzie akcent na zagadnienia komunikacji marketingowej – promocji, reklamy, public relations i sponsoringu, a więc zasadniczych instrumentów marketingu, pozwalających realizację celów firmy, w tym kształtowanie przewagi konkurencyjnej. Profil specjalności zakłada osadzenie wszystkich przedmiotów w wymiarze międzykulturowym i międzynarodowym, globalnym. Takie jest bowiem otoczenie współczesnego biznesu, w tym każdej firmy polskiej funkcjonującej w warunkach jednolitego rynku europejskiego i zarazem rynku globalnego.
  • Profil słuchacza / wymogi studia II stopnia (uzupełniające magisterskie) * podanie (formularz elektroniczny obowiązujący w WSB-NLU); * dyplom (odpis) wraz z suplementem lub oświadczenie o terminie złożenia dyplomu ukończenia studiów licencjackich oraz warunkach podjęcia studiów (dotyczy studentów WSB–NLU); * indeks do wglądu (nie dotyczy absolwentów WSB–NLU, szkół zrzeszonych w Stowarzyszeniu STARS oraz osób posiadających suplement do dyplomu); * świadectwo dojrzałości (oryginał lub odpis wydany przez szkołę); * 2 kolorowe zdjęcia (z wymaganiami stosowanymi przy wydawaniu dowodów osobistych); * kserokopia dowodu osobistego lub paszportu; * kserokopia dowodu uiszczenia opłaty kwalifikacyjnej
  • Tutuł uzyskany Magister
  • Szczegółowe informacje Marketing i Reklama

    Studia II stopnia (magisterskie)
    oparte są o standardy określone przez Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego, które zostały poszerzone o szeroką ofertę kursów specjalnościowych.

    Studia trwają 4 semestry, a program obejmuje ponad 1000 godzin zajęć. Student w trakcie studiów zobowiązany jest uzyskać min. 60 punktów ECTS w każdym roku akademickim. Poza zaję­ciami obowiązkowymi studenci, w ramach czesnego, mają możliwość wyboru specjalności, składającej się najczęściej z ośmiu kursów 30-to godzinnych. Ponadto studenci dokonują wyboru czterech dowolnych kursów z corocznie formułowanej listy kilkunastu przedmiotów do wyboru. Sytuacja taka stwarza studentom możliwość samodzielnego kształtowania ścieżki edukacyjnej i kwalifikacji zawodowych.

    Specjalność MiR umożliwi absolwentom zdobycie pogłębionej wiedzy, pozwalającej na podejmowanie racjonalnych decyzji dotyczącej reklamy i innych instrumentów komunikacji, we właściwym, szerokim kontekście warunków politycznych, kulturowych, prawnych i ekonomicznych funkcjonowania współczesnych przedsiębiorstw, ich systemów zarządzania i strategii marketingowych. Pozwoli na zdobycie kompetencji, niezbędnych dla menedżera marketingu w przedsiębiorstwach różnych branż, korporacjach transnarodowych, agencjach reklamy i domach mediowych. W oparciu o zdobytą wiedzę, kompetencje i profesjonalizm działania absolwenci będą wnosić twórczy wkład w rozwiązywanie problemów rynkowych i promocyjnych przedsiębiorstw funkcjonujących na rynkach międzynarodowych i globalnych.

    Program

    Ekonomia okresu transformacji
    Komunikacja marketingowa
    Kursy specjalnościowe - do wyboru
    Marketing usług
    Matematyka w ekonomii
    Mikroekonomia II
    Ochrona konkurencji na wspólnym rynku europejskim
    Public relations i kształtowanie wizerunku firmy
    Zachowania konsumentów i psychologia reklamy
    Zarządzanie strategiczne II
    Ekonomia okresu transformacji
    Kursy specjalnościowe - do wyboru
    Makroekonomia II
    Ochrona konkurencji na wspólnym rynku europejskim
    Statystyka w biznesie
    Zarządzanie marką
    Zarządzanie reklamą i technologie informatyczne w komunikacji marketingowej
    Badania jakościowe w marketingu międzykulturowym
    Efektywność marketingu
    Kształtowanie kampanii promocyjnych (warsztaty)
    Kursy specjalnościowe - do wyboru
    Logistyka
    Prognozowanie i symulacje
    Seminarium magisterskie
    Wykład kierunkowy III
    Etyka biznesu i technologii II
    Koncepcje zarządzania
    Marketing międzynarodowy
    Praca magisterska
    Przedsiębiorczość
    Psychologia w zarządzaniu
    Seminarium magisterskie
    Zarządzanie procesami

    Warunki ukończenia studiów i uzyskania dyplomu magistra


    Student uzyskuje dyplom ukończenia studiów II stopnia po zaliczeniu wszystkich przedmiotów niejęzykowych zgodnie z obowiązującym planem studiów, zdobyciu wymaganej w planie studiów liczby punktów kredytowych, zrealizowaniu co najmniej 120 godzin języka obcego oraz złożeniu i uzyskaniu pozytywnej oceny z pracy magisterskiej i egzaminu magisterskiego.

Więcej informacji

Inne informacje związane z marketing

  • Sukces w Marketingowym Zarządzaniu Małą i Średnią Firmą - Szkolenie

  • Centrum: Avenhansen Sp. z o.o.
  • Więcej informacji
  • Nowoczesny Marketing - Szkolenie

  • Centrum: Avenhansen Sp. z o.o.
  • Więcej informacji
  • Kurs - Marketing bezpośredni

  • Centrum: WSZiB- Wyższa Szkoła Zarządzania i Biznesu
  • Więcej informacji
  • Studia Podyplomowe - Zarządzanie i Merketing w Firmie

  • Centrum: Wyższa Szkoła Ekonomii i Informatyki w Krakowie
  • Więcej informacji
  • STUDIA PODYPLOMOWE - MARKETING

  • Centrum: KRAKOWSKA SZKOŁA BIZNESU
  • Więcej informacji
  • Studia Podyplomowe - Marketing Miast i Regionów

  • Centrum: Wyższa Szkoła Europejska im. ks. Józefa Tischnera
  • Więcej informacji
  • Studia I Stopnia - Zarządzanie - Specjalność Marketing

  • Centrum: Krakowska Akademia im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego
  • Więcej informacji