Studia II Stopnia- Komunikacja społeczna i public relations
Szczegółowe informacjeKształtowanie korzystnego wizerunku przedsiębiorstwa oraz budowanie właściwych relacji z otocze niem odgrywają coraz większą rolę w życiu każdej firmy zapewniając jej sukces i przewagę konkurencyjną na rynku. Stąd rośnie coraz większe zapotrzebowanie na specjalistów zajmujących się profesjonalnie komunikacją społeczną i PR. Program realizowany na tej specjalności przygotowuje studentów do profesjonalnego budowania strategii ko munikacyjnych w firmach, zarządzania kampaniami informacyjnymi, analizowania informacji pochodzących z otoczenia firmy i ich interpretowania i wykorzystywania, właściwego reagowania w sytuacjach kryzysowych, skutecznego zarządzania wizerunkiem firmy. Studenci zostaną wyposażeni w wiedzę z zakresu marketingu, komunikacji społecznej i PR oraz psychologii społecznej. Będą potrafili zarządzać informacją i współpracować z mediami. Absolwenci tej specjalności znajdą zatrudnienie w agencjach PR i reklamowych oraz w działach marketingu i PR w firmach, urzędach, bankach, organizacjach społecznych. Będą również mogli pracować jako rzecznicy, dziennikarze oraz specjaliści ds. kontaktu z mediami.
A.GRUPA TREŚCI OGÓLNYCH
- Konwersatorium w języku obcym (do wyboru)
B.GRUPA TREŚCI PODSTAWOWYCH
- Koncepcje zarządzania
- Etyka w zarządzaniu
- Makroekonomia - kurs średni
- Prawo cywilne
- Statystyka matematyczna
C.GRUPA TREŚCI KIERUNKOWYCH
- Zarządzanie strategiczne
- Marketing międzynarodowy
- Psychologia w zarządzaniu
- Współpraca przedsiębiorstwa z instytucjami finansowymi
- Zarządzanie procesami
- Logistyka
- Marketing polityczny
- Bezpieczeństwo
- Międzynarodowe stosunki gospodarcze
- Strategia zarządzania kapitałem ludzkim
- Zarządzanie proekologiczne