Studia II Stopnia- Komunikacja społeczna i public relations

Więcej informacji

Studia II Stopnia- Komunikacja społeczna i public relations

  • Szczegółowe informacje Kształtowanie korzystnego wizerunku przedsiębiorstwa oraz budowanie właściwych relacji z otocze niem odgrywają coraz większą rolę w życiu każdej firmy zapewniając jej sukces i przewagę konkurencyjną na rynku. Stąd rośnie coraz większe zapotrzebowanie na specjalistów zajmujących się profesjonalnie komunikacją społeczną i PR. Program realizowany na tej specjalności przygotowuje studentów do profesjonalnego budowania strategii ko munikacyjnych w firmach, zarządzania kampaniami informacyjnymi, analizowania informacji pochodzących z otoczenia firmy i ich interpretowania i wykorzystywania, właściwego reagowania w sytuacjach kryzysowych, skutecznego zarządzania wizerunkiem firmy. Studenci zostaną wyposażeni w wiedzę z zakresu marketingu, komunikacji społecznej i PR oraz psychologii społecznej. Będą potrafili zarządzać informacją i współpracować z mediami. Absolwenci tej specjalności znajdą zatrudnienie w agencjach PR i reklamowych oraz w działach marketingu i PR w firmach, urzędach, bankach, organizacjach społecznych. Będą również mogli pracować jako rzecznicy, dziennikarze oraz specjaliści ds. kontaktu z mediami.

    A.GRUPA TREŚCI OGÓLNYCH

        - Konwersatorium w języku obcym (do wyboru)

    B.GRUPA TREŚCI PODSTAWOWYCH

        - Koncepcje zarządzania
        - Etyka w zarządzaniu
        - Makroekonomia - kurs średni
        - Prawo cywilne
        - Statystyka matematyczna


    C.GRUPA TREŚCI KIERUNKOWYCH

        - Zarządzanie strategiczne
        - Marketing międzynarodowy
        - Psychologia w zarządzaniu
        - Współpraca przedsiębiorstwa z instytucjami finansowymi
        - Zarządzanie procesami
        - Logistyka
        - Marketing polityczny
        - Bezpieczeństwo
        - Międzynarodowe stosunki gospodarcze
        - Strategia zarządzania kapitałem ludzkim
        - Zarządzanie proekologiczne

    D.PRZEDMIOTY SPECJALNOŚCIOWE

        - Przedmioty do wyboru

    Seminarium magisterskie
Więcej informacji

Inne informacje związane z public relations