Studia I Stopnia-Socjologia Zarządzania Kadrami i Doradztwa Personalnego

Więcej informacji

Studia I Stopnia-Socjologia Zarządzania Kadrami i Doradztwa Personalnego

  • Cele Studia na tej specjalności mają za zadanie przygotowanie specjalistów ds. polityki personalnej dowolnej organizacji, czyli m.in.: - planowania i pozyskiwania kadr - efektywnego zarządzania personelem - rozwijania kompetencji i motywowania pracowników
  • Profil słuchacza / wymogi Rekrutacja odbywa się na podstawie konkursu świadectw dojrzałości i świadectw ukończenia szkoły średniej w zależności czy kandydat zdaje nową czy starą maturę. Wyniki z postępowania kwalifikacyjnego zostaną ogłoszone 7 sierpnia 2009 r. Kandydaci powinni złożyć NASTĘPUJĄCE DOKUMENTY: * świadectwo dojrzałości i świadectwo ukończenia szkoły średniej (w oryginale lub w odpisie lub świadectwo potwierdzone notarialnie), * podanie na obowiązującym formularzu WSIiZ (dostępnym w punkcie rekrutacyjnym oraz w internecie), * zaświadczenie lekarskie z bieżącego roku na wszystkie kierunki; od kandydatów ubiegających się o przyjęcie na Ratownictwo medyczne lub Zdrowie publiczne (specjalności: kosmetologia, promocja zdrowia z fizjoterapią, ochrona zdrowia niepełnosprawnych i starszych) wymagane jest zaświadczenie z Poradni Medycyny Pracy wraz z adnotacją na zaświadczeniu o wybranej specjalności - zaświadczenie musi być ważne na okres trwania studiów * 2 fotografie (kolor, białe tło, ciemne okrycie) w tym aktualną fotografię, zgodną z wymaganiami stosowanymi przy wydawaniu dowodów osobistych, * kserokopię dowodu osobistego lub paszportu, * kserokopię pokwitowania wpłaty wpisowego
  • Tutuł uzyskany Licencjat
  • Szczegółowe informacje Studia I Stopnia
    Kierunek-Socjologia
    Specjalizacja-Socjologia Zarządzania Kadrami i Doradztwa Personalnego


    W programie studiów przewidziano zajęcia warsztatowe (m.in. z technik negocjacji, zachowań w sytuacjach konfliktowych), kształtujące umiejętności niezbędne w pracy z ludźmi.

    Doświadczeni menedżerowie są zgodni: ludzie to największy skarb każdej organizacji (instytucji, firmy). Trzeba tylko umieć wykorzystać ich zdolności i kompetencje, trzeba właściwie nimi zarządzać.

    W programie studiów m.in.:

    * socjologia pracy
    * prawo pracy
    * planowanie zatrudnienia
    * rekrutacja i selekcja pracowników
    * kierowanie zespołami ludzkimi
    * systemy informatyczne w zarządzaniu personelem
    * strategie szkoleń i rozwoju pracowników
    * nowoczesne systemy motywacyjne
    * sposoby poszukiwania pracy


    Specjalność jest realizowana od 4. semestru na studiach I stopnia.


    A co po studiach?

    Jako absolwent tej specjalności zostaniesz wyposażony w umiejętności analizowania potrzeb i trendów rynku pracy oraz kompetencji i postaw osób poszukujących zatrudnienia. Staniesz się cennym pracownikiem instytucji trudniących się pośrednictwem pracy i doradztwem personalnym, a więc urzędów pracy, firm "headhunterskich" ("łowców głów"), agencji consultingowych, związków zawodowych, a także wszelkich organizacji posiadających stanowiska konsultantów/specjalistów ds. personalnych.
Więcej informacji

Inne informacje związane z socjologia

  • Studia Podyplomowe - Narzędzia Analizy Polityk Publicznych

  • Centrum: Małopolska Szkoła Administracji Publicznej Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie
  • Więcej informacji
  • Studia Podyplomowe - Mediacje. Alternatywne Metody Rozwiązywania Sporów

  • Centrum: AGH - Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica
  • Więcej informacji
  • STUDIA PODYPLOMOWE - PSYCHOLOGIA W BIZNESIE

  • Centrum: KRAKOWSKA SZKOŁA BIZNESU
  • Więcej informacji
  • Studia Podyplomowe - Przygotowanie pedagogiczne

  • Centrum: AGH - Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica
  • Więcej informacji
  • Studia Podyplomowe Pomocy Humanitarnej

  • Centrum: UW - Uniwersytet Warszawski
  • Więcej informacji
  • Studia Podyplomowe Logopedyczne

  • Centrum: UW - Uniwersytet Warszawski
  • Więcej informacji
  • Podyplomowe Studia dla Zawodowych Kuratorów Sądowych

  • Centrum: UW - Uniwersytet Warszawski
  • Więcej informacji