Szczegółowe informacjeStudia I Stopnia
Kierunek-Zarządzanie
Specjalność-Reklama i Public Relations
Przedmioty ogólne
filozofia, socjologia, logika (2 do wyboru). psychologia, historia i teoria sztuki, historia myśli ekonomicznej (2 do wyboru). Język angielski lub francuski (1 do wyboru). Ochrona własności intelektualnej. Technologie informacyjne.
Przedmioty podstawowe
Podstawy zarządzania. Nauki o organizacji. Mikroekonomia. Finanse. Encyklopedia prawa. Matematyka. Statystyka opisowa.
Przedmioty kierunkowe
Zachowania organizacyjne. Zarządzanie projektami. Zarządzanie zasobami ludzkimi. Zarządzanie jakością. Informatyka w zarządzaniu. Marketing. Badania marketingowe. Rachunkowość finansowa. Finanse przedsiębiorstw. Procesy informacyjne w zarządzaniu. Bezpieczeństwo publiczne. Dowodzenie. Operacje i techniki operacyjne. Prawo podatkowe.
Przedmioty specjalnościowe
1. Seminarium dyplomowe
2. Projekt/badanie dyplomowe
3. Psychologia reklamy
4. Reklama internetowa
5. Public Relations
6. Kultura słowa
Przedmioty do wyboru
1. Negocjacje
2. Prawo gospodarcze
3. Techniki webowe
4. Komputerowy Prepress i DTP
5. Fotografia reklamowa
6. Film reklamowy
7. Techniki webowe
Studia kończą się obroną pracy dyplomowej przygotowanej przez studenta pod kierunkiem opiekuna naukowego oraz egzaminem dyplomowym.
Uczelnia prowadzi współpracę z firmami rekrutującymi pracowników dla przedsiębiorstw i instytucji w kraju i zagranicą. Wiele ofert pracy jest skierowana również do studentów, którzy mogą podjąć pracę jeszcze przed ukończeniem studiów.