Profil słuchacza / wymogiJeśli interesujesz się mediami, komunikacją społeczną, multimediami, reklamą i public relations, a także problematyką prasy samorządowej i lokalnej, ten kierunek jest właśnie dla Ciebie. Rekrutacja odbywa się na podstawie konkursu świadectw dojrzałości i świadectw ukończenia szkoły średniej w zależności czy kandydat zdaje nową czy starą maturę. Wyniki z postępowania kwalifikacyjnego zostaną ogłoszone 7 sierpnia 2009 r. Kandydaci powinni złożyć NASTĘPUJĄCE DOKUMENTY: * świadectwo dojrzałości i świadectwo ukończenia szkoły średniej (w oryginale lub w odpisie lub świadectwo potwierdzone notarialnie), * podanie na obowiązującym formularzu WSIiZ (dostępnym w punkcie rekrutacyjnym oraz w internecie), * zaświadczenie lekarskie z bieżącego roku na wszystkie kierunki; od kandydatów ubiegających się o przyjęcie na Ratownictwo medyczne lub Zdrowie publiczne (specjalności: kosmetologia, promocja zdrowia z fizjoterapią, ochrona zdrowia niepełnosprawnych i starszych) wymagane jest zaświadczenie z Poradni Medycyny Pracy wraz z adnotacją na zaświadczeniu o wybranej specjalności - zaświadczenie musi być ważne na okres trwania studiów * 2 fotografie (kolor, białe tło, ciemne okrycie) w tym aktualną fotografię, zgodną z wymaganiami stosowanymi przy wydawaniu dowodów osobistych, * kserokopię dowodu osobistego lub paszportu, * kserokopię pokwitowania wpłaty wpisowego
Tutuł uzyskanyLicencjat
Szczegółowe informacjeKierunek- Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna
Specjalność-Reklama i Public Relations
Na całym świecie z roku na rok wydatki na reklamę rosną. Niemal codziennie powstają firmy specjalizujące się w jej coraz bardziej oryginalnych i wymyślnych formach, a co za tym idzie zapotrzebowanie na specjalistów z dziedziny reklamy i PR również wzrasta. Wychodząc naprzeciw trendom na rynku pracy WSIiZ kształci również na specjalności, która ukierunkowuje studentów na zagadnienia łączące ich dotychczasową wiedzę z elementami komunikacji marketingowej przedsiębiorstw, wykorzystywanymi w działalności reklamowej i public relations.
W programie studiów m.in.:
* techniki i psychologia reklamy,
* zintegrowane komunikowanie marketingowe,
* warsztat rzecznika prasowego,
* mediaplanning.
Specjalność realizowana jest od 5. semestru na studiach I stopnia.
A co po studiach?
Jako absolwent będziesz przygotowany do pracy w jednostkach zajmujących się reklamą, a zdobyte umiejętności pozwolą Ci na realizację zawodową na polu zarówno planowania kampanii jak i ich realizacji. Znajdziesz również zatrudnienie jako specjalista ds. PR, marketingu i promocji.