CeleSpecjalność ta zapewnia przygotowanie w zakresie zarządzania firmą na rynku konkurencyjnym, związane głównie z zastosowaniem podstawowych metod i technik marketingowych. Dotyczą one takich dziedzin, jak: badanie rynku, strategia produktu, kształtowanie kanałów dystrybucji, promocja sprzedaży i ustalanie cen. Studenci poznają zasady wdrażania organizacji marketingu w firmach przemysłowych, handlowych i usługowych, a także przygotowania strategii marketingowej i zarządzania kampanią reklamową. Utworzenie specjalności na danym kierunku i poziomie studiów uzależnione jest od minimalnej liczby studentów, którą określa zarządzenie rektora.
Tutuł uzyskanyLicencjat
Szczegółowe informacjeKierunek: Zarządzanie
Specjalność: Marketing i Reklama
PERSPEKTYWY ZAWODOWE
* Myślisz o pracy menedżera produktu/marki lub reklamy?
* Widzisz się w roli analityka działań w obszarze promocji?
* Chciałbyś zajmować się kreowaniem wizerunku firmy?
* Mógłbyś zostać specjalistą ds. kontaktów z klientami?
* Interesuje Cię działalność agencji badań marketingowych?
Specjalność ta przygotuje Cię między innymi do takiej pracy.
PRZEDMIOTY SPECJALNOŚCIOWE
Studia pierwszego stopnia
* Strategie marketingowe
* Prawo reklamowe
* Public relations
* Psychologia reklamy
* Internet w marketingu