Studia I Stopnia- Public relations

Więcej informacji

Studia I Stopnia- Public relations

  • Szczegółowe informacje Absolwent specjalizacji public relations będzie posiadał wiedzę i umiejętności przydatne w pracy w biznesie, ośrodkach administracji publicznej czy organizacjach pozarządowych. Realizowany na specjalizacji program umożliwia zarówno podjęcie studiów podyplomowych w zakresie szeroko pojętej komunikacji społecznej, marketingu politycznego, reklamy czy lobbingu, a nawet dziennikarstwa. Absolwent zdobędzie wiedzę z zakresu nauk społecznych, podstaw prawa i ekonomii przydatną w wyżej wskazanej działalności. Znajomość technologii informacyjnej i języków obcych gwarantuje dobre przygotowanie do podejmowania wielu prac wchodzących w zakres działań biznesowych i służby publicznej. Program studiów uwzględnia przygotowanie etyczne absolwenta do pracy zawodowej oraz jego umiejętność w posługiwaniu się narzędziami komunikacji społecznej. Absolwent posiądzie wykształcenie zarówno w zakresie podstawowych przedmiotów z zakresu marketingu, biznesowych jak i wybranych zagadnień zarządzania, a także współczesnych koncepcji etycznych, społecznych i politycznych. Będzie dysponował sprawnościami: krytycznej analizy tekstu, formułowania i logicznego uzasadniania własnych tez, przekładania ich na język medialny, oceny argumentacji, prowadzenia sprawnej, zgodnej z zasadami logicznej poprawności, dyskusji. Absolwenta specjalizacji public relations będzie cechować z jednej strony poszanowanie cudzych poglądów, z drugiej umiejętność podjęcia rzeczowej dyskusji w duchu tolerancji.


    A.GRUPA TREŚCI OGÓLNYCH

        - Język obcy

     

    B.GRUPA TREŚCI PODSTAWOWYCH

        - Podstawy zarządzania
        - Podstawy finansów
        - Encyklopedia prawa
        - Matematyka
        - Statystyka
        - Nauka o organizacji
        - Mikroekonomia

    C.GRUPA TREŚCI KIERUNKOWYCH

        - Makroekonomia - kurs podstawowy
        - Psychologia
        - Technologie informacyjne
        - Logika
        - Ochrona własności intelektualnej
        - Podstawy marketingu
        - Podstawy rachunkowości
        - Badania marketingowe
        - Finanse przedsiębiorstwa
        - Rachunkowość finansowa
        - Zarządzanie usługami i produkcją
        - Analiza rynku
        - PR w organizacji
        -
    Bezpieczeństwo publiczne
        - Zarządzanie zasobami ludzkimi
        - Zarządzanie jakością
        - Informatyka w zarządzaniu
        - Organizacje międzynarodowe
        - Zachowania organizacyjne
        - Zarządzanie projektami
        - Socjologia organizacji
        - Integracja europejska
        - Postępowanie konsumenta na rynku
        - Strategia promocji
        - Prawo europejskie
        - Finanse międzynarodowe
        - Komunikowanie międzynarodowe
        - Etyka w biznesie

    D.PRZEDMIOTY SPECJALNOŚCIOWE

        - Przedmioty do wyboru

    Seminarium licencjackie
Więcej informacji

Inne informacje związane z public relations

  • Studia I Stopnia-Reklama i Public Relations

  • Centrum: Europejska Wyższa Szkoła Informatyczno-Ekonomiczna w Warszawie
  • Więcej informacji
  • Podyplomowe Przedsiębiorczość

  • Centrum: Wyższa Szkoła Menedżerska w Warszawie
  • Więcej informacji
  • Podyplomowe Studium Public Relations

  • Centrum: Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
  • Więcej informacji
  • Vademecum PR - Jak Rozpocząć, Zaplanować i Prowadzić Działania Public Relations - Szkolenie

  • Centrum: Komunikado PR
  • Więcej informacji
  • Instrukcja Obsługi Dziennikarza - Szkolenie

  • Centrum: Komunikado PR
  • Więcej informacji
  • Jak Pisać, Żeby nas Publikowali? - Szkolenie

  • Centrum: Komunikado PR
  • Więcej informacji
  • Studia Podyplomowe - Public Relations

  • Centrum: WSHiP-Wyższa Szkoła Handlu i Prawa im. Ryszarda Łazarskiego w Warszawie
  • Więcej informacji