Profil słuchacza / wymogiPrzyjęcia na studia w naszej Uczelni odbywają się bez egzaminów wstępnych!Rekrutację prowadzimy dwukrotnie w ciągu roku akademickiego. Pierwsza prowadzona jest w terminie maj - wrzesień (na semestr zimowy), druga w okresie styczeń - luty (na semestr letni). Kandydaci przyjmowani są w kolejności zgłaszania się, aż do wyczerpania limitów miejsc. WARUNKI PRZYJĘCIA Dostarczenie dokumentów: * oryginał lub odpis świadectwa dojrzałości * 4 zdjęcia (dowodowe - podpisane na odwrocie) *kserokopię dowodu osobistego: strony 1 i 2 (nowy dowód) oraz przedłożenie dowodu osobistego celem potwierdzenia zgodności z przedstawioną kserokopią * książeczkę wojskową do sporządzenia wypisu (w przypadku mężczyzn) Wypełnienie: * ankiety osobowej * deklaracji opłat (miesięczne raty, semestralne) * oświadczenie dla celów ochrony danych osobowych * ślubowanie * upoważnienie * podanie o przyjęcie na studia
Szczegółowe informacjeStudia I Stopnia-Marketing
Przedmioty:
Grupa treści kształcenia ogólnego:
* Język obcy (egzamin na poziomie B2 w dowolnym semestrze)
* Historia gospodarcza
* Psychologia
* Socjologia
* Technologie informacyjne
* Wychowanie fizyczne
* Bezpieczeństwo i higiena pracy
Grupa treści podstawowych:
* Makroekonomia
* Mikroekonomia
* Matematyka
* Matematyka finansowa
* Nauka o organizacji
* Podstawy nauki o finansach
* Metody zarządzania i kierowania
* Podstawy zarządzania
* Ochrona własności intelektualnej
* Prawo
* Statystyka opisowa i ekonomiczna
Grupa treści ogólnych:
* Badania rynkowe i marketingowe
* Komputerowe gry kierownicze
* Narzędzia informatyczne zarządzania
* Podstawy marketingu
* Rachunkowość
* Rachunkowość finansowa
* Zachowania organizacyjne
* Zarządzanie projektem
* Zarządzanie finansami przedsiębiorstwa
* Zarządzanie i planowanie marketingowe
* Zarządzanie jakością
* Zarządzanie kadrami
Grupa treści specjalizacyjnych:
* Seminarium dyplomowe
Przedmioty specjalizacyjne:
* Psychologiczne aspekty konsumpcji i reklamy
* Zachowania nabywców
* Strategie marketingowe
* Marketing w handlu i usługach
* Marketing przemysłowy
* Komunikacja marketingowa
* Marketing elektroniczny
* Marketing międzynarodowy
* Zarządzanie cenami