Studia I Stopnia-Marketing, Reklama i Nowe Media

Więcej informacji

Studia I Stopnia-Marketing, Reklama i Nowe Media

  • Cele Specjalność Marketing, Reklama i Nowe Media obejmuje najszybciej rozwijający się i jeden z najbardziej dochodowych rynków na świecie. Studia na tej specjalności pozwolą zdobyć kompleksową wiedzę z zakresu najnowocześniejszych technik marketingu, reklamy i public relations, jak również z dziedziny psychologii, badań rynkowych czy mediów. Kontakt z wybitnymi specjalistami-praktykami zapewni praktyczne wyćwiczenie niezbędnych umiejętności, które pozwolą na efektywną pracę w sferze nowoczesnego rynku medialnego. Szczególnie dotyczy to perspektywy zatrudnienia w mediach integrujących internet i prasę, telewizję i radio (portale, witryny, portale społecznościowe).
  • Tutuł uzyskany Licencjat
  • Szczegółowe informacje Studia I Stopnia
    Kierunek-Socjologia
    Specjalność-Marketing, Reklama i Nowe Media

    Zdobyte umiejętności

    * przygotowanie, przeprowadzanie, analiza i opracowanie badań marketingowych i opinii publicznej
    * analiza danych i pisanie raportów
    * znajomość i obsługa programów statystycznych
    * znajomość i zdolność zastosowania narzędzi związanych z Public Relations
    * znajomość rynku mediów
    * przygotowywanie planów marketingowych
    * umiejętność planowania kampanii reklamowych

    Perspektywy zatrudnienia

    * agencje reklamowe
    * domy mediowe
    * agencje marketingowe
    * agencje Public Relations
    * portale internetowe
    * działy marketingu, promocji i PR w przedsiębiorstwach oraz instytucjach państwowych
    * media (internet, telewizja, prasa, radio)

    Przedmioty specjalności
    • Społeczeństwo informacyjne
    • Psychologia reklamy
    • Zarządzanie strategią reklamową
    • Podstawy marketingu. Badania marketingowe
    • Nowe media. Technologie i badania

    • Język angielski (4 semestry)
    • do wyboru drugi język obcy: j. angielski, j. niemiecki; j. francuski; j. rosyjski; j. hiszpański (2 semestry) dostępny na trzecim roku studiów


    Pzedmioty zaawansowane i monograficzne
    Przedmioty zaawansowane i monograficzne (fakultatywne) w języku polskim

        * Afryka w XX i XXI wieku
        * Ameryka Łacińska: cywilizacja i przestrzeń
        * Analiza bieżących wydarzeń międzynarodowych
        * Antropologia codzienności i kultury popularnej: miasto
        * Antropologia kulturowa
        * Antropologia pamięci – przestrzenie pamięci w polskim filmie
        * Antropologia pamięci – przestrzenie pamięci w polskim filmie
        * Antropologia reklamy
        * Antropologia wielokulturowości: mniejszości narodowe w Polsce
        * Antropologia współczesności
        * Apartheid i demokratyzacja w RPA
        * Azja Centralna – polityczna, gospodarcza i społeczna transformacja
        * Badania opinii publicznej
        * Bezpieczeństwo energetyczne RP w kontekście europejskim i globalnym
        * Bezpieczeństwo i polityka obronna
        * Biografia i kariera dziennikarza
        * Biografie intelektualne: Adam Michnik – między polityką a etyką
        * Cywilizacja chińska
        * Cywilizacja europejska
        * Cywilizacja indyjska
        * Cywilizacja islamu cz. I: geopolityka – historia – religia, cz. II: społeczeństwo – kultura – polityka
        * Czwarta władza: prasa dawniej i dziś
        * Czy demokracja może być moralna?
        * Czy zmierzch liberalizmu? Liberalizm i jego krytycy
        * Demonologia polityczna
        * Dyplomacja wizualna
        * Ekologia a gospodarka i polityka w świecie współczesnym
        * Eksperymenty laboratoryjne w naukach społecznych
        * Estetyka grozy – Filozofia horroru
        * Estetyka upamiętniania Zagłady
        * Etyczny wymiar komunikacji politycznej
        * Etyka i polityka
        * Eurazja na mapie politycznej świata
        * Eurazja na mapie politycznej świata
        * Euro i suwerenne państwo europejskie
        * Europa Środkowa – polityka zagraniczna a przemiany wewnętrzne
        * Europejski wymiar sprawiedliwości
        * Feminizm jako ruch społeczny i jako refleksja teoretyczna Okres tzw. pierwszej fali (1848- 1918 i lata międzywojenne)
        * Filozofia polityki
        * Fotografia – rewolucja w sztuce, rewolucja w kulturze
        * Francja-Polska w zmieniającej się Europie
        * Globalizacja – demokracja – państwo narodowe
        * Globalizacja-zjawisko polityczne, ekonomiczne i społeczne. Historia i teoria procesów globalizacyjnych
        * Globalne problemy bezpieczeństwa międzynarodowego
        * Hinduizm: nurty, pisma kanoniczne i obyczajowość
        * Historia mediów – polityka, kultura, ludzie
        * Historia Żydów na świecie i w Polsce cz. I: starożytność i średniowiecze, cz. II: dzieje nowożytne
        * Historie wojen
        * Idee współczesne
        * Ideologie i ich patologie: rasizm, nacjonalizm, antysemityzm
        * Izrael: kultura, polityka, społeczeństwo
        * Japonia: tradycja, kultura, społeczeństwo
        * Jesień Ludów 1989
        * Kobiecość i męskość w kulturze współczesnej
        * Kolonizacja – dekolonizacja – demokratyzacja. Polityka w krajach postkolonialnych
        * Komunizm jako system państwowy w Polsce
        * Komunizm w Europie i na świecie
        * Konflikty na Bałkanach w XX wieku
        * Kultura i zachowania konsumenckie
        * Kultura żywego słowa
        * Kulturowe zróżnicowanie społeczeństwa polskiego
        * Literatura i media
        * Lobbing jako forma komunikowania
        * Lobbing w Polsce – aktorzy i strategie działania
        * Lobbing w stosunkach międzynarodowych
        * Lobbing w Unii Europejskiej
        * Makrostruktury społeczne
        * Marketing i reklama polityczna
        * Marketing w dyplomacji
        * Media i społeczeństwo
        * Mediatyzacja życia publicznego
        * Między tradycją a współczesnością. Dylematy polskiej polityki wschodniej 1989-2006
        * Migracje międzynarodowe w perspektywie lokalnej i globalnej
        * Młodzież w PRL
        * Muzyka jako brzmienie (O instrumentach i zespołach muzycznych)
        * Muzyka w XX i XXI wieku
        * Myśl feministyczna drugiej fali ruchu: główne nurty i programy
        * Niemcy w XX i XXI wieku: polityka, społeczeństwo, gospodarka
        * Nierówności społeczne w socjologii i psychologii społecznej
        * Od nienawiści do przyjaźni. Problemy sąsiedztwa polsko-niemieckiego
        * Pamięć i polityka
        * Państwa totalitarne w XX wieku
        * Państwo wobec wyzwań cywilizacyjnych. Rola Państwa w procesie zmian cywilizacyjnych w XX i XXI wieku
        * Patologie i zagrożenia życia publicznego
        * Patologie życia politycznego
        * Podstawowe zagadnienia socjologii historycznej
        * Podstawy prawne ładu medialnego w Polsce
        * Polityka historyczna
        * Polityka Rosji wobec obszaru postsowieckiego
        * Polityka w Eurazji w XX i XXI wieku
        * Polityka zagraniczna i bezpieczeństwa Chin
        * Polityka zagraniczna i bezpieczeństwa Indii i Pakistanu
        * Polityka zagraniczna i bezpieczeństwa Rosji
        * Polityka zagraniczna i bezpieczeństwa Ukrainy
        * Polityka zagraniczna i bezpieczeństwa USA
        * Polityka zagraniczna i bezpieczeństwa w regionie Australii i Oceanii
        * Polityka zagraniczna Watykanu
        * Polska i Europa. Przeszłość i teraźniejszość
        * Polskie elity intelektualne na tle międzynarodowym – historia i współczesność
        * Prawa człowieka w Europie
        * Prawo konfliktów zbrojnych i międzynarodowe prawo humanitarne
        * Proces legislacyjny RP
        * Przemoc, agresja, wojna: źródła i funkcje społeczne
        * Psychologiczne problemy współczesności: bieda i upośledzenia społeczne
        * Psychologiczne problemy współczesności: rasizm i ksenofobia
        * Rasizm a kultura popularna
        * Religia i polityka
        * Religie świata
        * Ryszard Kapuściński – dziennikarz, pisarz, mistrz
        * Semiotyka marketing i reklamy
        * Skandynawia: historia – kultura – społeczeństwo
        * Służby specjalne w stosunkach międzynarodowych
        * Socjologia gospodarstwa domowego
        * Socjologia kultury
        * Socjologia problemów społecznych
        * Socjologia wizualna w praktyce
        * Społeczeństwo europejskie w procesach przemian XX wieku cz. I
        * Społeczeństwo informacyjne
        * Stosunki międzynarodowe na Bliskim Wschodzie i w Zatoce Perskiej
        * Style życia: zróżnicowania i uwarunkowania
        * System polityczny PRL
        * System polityczny RP
        * Techniki lobbingu
        * Techniki negocjacyjne
        * Teoria i praktyka badań rynkowych
        * Teoria i przemiany komunikacji społecznej w XX wieku
        * Teoria walki informacyjnej
        * Teorie kultury
        * Terroryzm i zagrożenia bezpieczeństwa międzynarodowego
        * Transformacja na terenie byłego ZSRR
        * Typy przywództwa politycznego w Eurazji
        * Utopie i antyutopie, myśl i działanie, meandry i manowce myśli społecznej
        * Warsztaty komunikacji publicznej
        * Wirtualne metody: socjologiczne i antropologiczne badania on-line
        * Władza, przemoc, zło
        * Wokół kontrkultury
        * Wolności i prawa człowieka – wykład pamięci Marka Nowickiego
        * Współczesne konflikty etniczne
        * Współczesne migracje. Światowe trendy i polskie doświadczenia
        * Współczesne problemy społeczeństw europejskich
        * Współczesny ruch feministyczny
        * Współpraca sektora cywilno-wojskowego
        * Zarządzanie wiedzą i projektami
        * Życie codzienne w PRL

Więcej informacji

Inne informacje związane z marketing

  • Studia I Stopnia-Marketing i Komunikacja Społeczna

  • Centrum: Europejska Wyższa Szkoła Informatyczno-Ekonomiczna w Warszawie
  • Więcej informacji
  • Studia I Stopnia- Marketing polityczny

  • Centrum: Wyższa Szkoła Pedagogiczna TWP w Warszawie.
  • Więcej informacji
  • Studia I Stopnia- Marketing i reklama

  • Centrum: Wyższa Szkoła Finansów i Zarządzania w Warszawie
  • Więcej informacji
  • Politologia - Specjalność Marketing Polityczny - Studia I Stopnia

  • Centrum: ALMAMER Wyższa Szkoła Ekonomiczna
  • Więcej informacji
  • Studia Podyplomowe - Marketing produktów farmaceutycznych

  • Centrum: UW - Uniwersytet Warszawski
  • Więcej informacji
  • Studia Podyplomowe - Marketing usług finansowych

  • Centrum: UW - Uniwersytet Warszawski
  • Więcej informacji
  • Kierownik Marketingu

  • Centrum: Ivora Cambridge Education Centre
  • Więcej informacji