CelePołączenie treści związanych z kulturą i marketingiem jest podyktowane potrzebą wykształcenia menedżerów polityki rozumiejących procesy kultury politycznej, jej tradycję europejską i polską oraz współczesne wartości istotne w życiu politycznym. Jest to ważne w przygotowaniu kadr specjalistów do pracy w sztabach wyborczych i obsługi demokratycznych wyborów na różnych poziomach życia społecznego. Specjalność kładzie nacisk na procesy komunikacji między obywatelem a politykami rozmaitych gremiów oraz instytucjami politycznymi. Utworzenie specjalności na danym kierunku i poziomie studiów uzależnione jest od minimalnej liczby studentów, którą określa zarządzenie rektora.
* Chciałbyś podjąć pracę w organizacjach społecznych?
* Interesuje Cię działalność partii politycznych?
* Fascynuje Cię kreowanie wizerunku polityka i partii politycznej, instytucji lub przedsiębiorstwa?
* Mógłbyś podjąć pracę w sztabie wyborczym?
Specjalność ta przygotuje Cię między innymi do takiej pracy.
PRZEDMIOTY SPECJALNOŚCIOWE
Studia pierwszego stopnia
* Teoria marketingu politycznego
* Strategie polityczne
* Techniki badań marketingowych
* Promocja i reklama
* Kampanie wyborcze