Studia I Stopnia-Marketing i Public Relations

Więcej informacji

Studia I Stopnia-Marketing i Public Relations

  • Cele Po ukończeniu specjalności Marketing i Public Relations absolwenci będą potrafili m.in.: * identyfikować potrzeby klientów, przygotować plan marketingowy i biznesplan, * przeprowadzać badania marketingowe, * zaprojektować skuteczny przekaz reklamowy, * wskazać najlepszą strategię cenową dla produktu, * napisać przemówienie, * przygotować mediaplan, * precyzyjnie udzielać dziennikarzom informacji, * napisać profesjonalną notatkę prasową, * zorganizować konferencję prasową czy briefing, * przygotować kampanię nowego produktu w Internecie. Perspektywy zawodowe Absolwenci tej specjalności w WSB będą przygotowani do pracy w: * działach marketingu przedsiębiorstw, gdzie będą zajmować się przygotowaniem i wdrażaniem strategii marketingowej, planowaniem działań marketingowych, tworzeniem koncepcji promocji i kontaktami z agencjami reklamowymi, * działach Public Relations, gdzie odpowiadać będą za: utrzymywanie kontaktów z prasą, kształtowanie relacji ze społecznością lokalną, kontakty z liderami opinii publicznej, * agencjach reklamowych, w których zajmą się kompleksową obsługą klientów w zakresie opracowania akcji promocyjnych, przygotowania kampanii medialnej, kreatywnego projektowania i produkcji materiałów promocyjnych, * roli rzeczników prasowych w różnych firmach i instytucjach, a także w działach prasowych różnego rodzaju instytucji, * instytutach badawczych, gdzie zajmą się badaniem rynku, zachowań nabywców, przeprowadzaniem badań ilościowych i jakościowych (np. wywiad pogłębiony, Focus Interview Group).
  • Profil słuchacza / wymogi Studentem WSB we Wrocławiu może zostać każda osoba z wykształceniem średnim, udokumentowanym świadectwem maturalnym. Warunkiem przyjęcia jest złożenie kompletu dokumentów, podpisanie umowy o świadczeniu usług edukacyjnych oraz uiszczenie opłaty wpisowej. Wymagane są następujące dokumenty: * kwestionariusz, podanie i życiorys - dokumenty dostępne w Biurze Informacji i Rekrutacji * świadectwo maturalne- orginał lub odpis * kopię świadectwa ukończenia szkoły średniej (orginał do wglądu) * 4 zdjęcia (zgodne z wymogami zdjęć do dowodu osobistego: 45x35 mm, lewy półprofil z widocznym lewym uchem) * kopię obydwu stron dowodu osobistego lub innego dowodu tożsamości * mężczyźni – dane z książeczki wojskowej (nr książeczki, adres WKU) * dowód wniesienia opłaty wpisowej
  • Tutuł uzyskany Licencjat
  • Szczegółowe informacje Kierunek: Zarządzanie

    Zakres: Marketing i Public Relations

    I rok studiów (przedmioty są wspólne dla wszystkich obszarów)

    Przedmioty kształcenia ogólnego:
    - Język obcy
    - Technologia informacyjna
    - Socjologia
    Przedmioty podstawowe:
    - Mikroekonomia
    - Matematyka
    - Prawo
    - Nauka o organizacji
    - Podstawy zarządzania
    - Finanse
    Przedmioty kierunkowe:
    - Zachowania organizacyjne
    - Zarządzanie jakością
    - Rachunkowość finansowa

    II rok studiów

    Przedmioty kształcenia ogólnego:
    - Język obcy
    - Etyka biznesu
    - Wychowanie fizyczne
    Przedmioty podstawowe:
    - Statystyka
    Przedmioty kierunkowe:
    - Badania marketingowe
    - Marketing
    - Zarządzanie zasobami ludzkimi
    - Informatyka w zarządzaniu
    - Finanse przedsiębiorstw
    - Procesy informacyjne w zarządzaniu

    Przedmioty specjalizacyjne (przedmioty określane przez Uczelnię):
    - Zarządzanie marketingowe
    - Marketing w handlu i usługach
    - Seminarium dyplomowe (student wybiera promotora pracy dyplomowej zgodnie ze swoimi zainteresowaniami)
    - Wykład do wyboru

    III rok studiów

    Przedmioty kierunkowe:
    - Zarządzanie projektami

    Przedmioty specjalizacyjne (przedmioty określane przez Uczelnię):
    - Zachowania nabywców
    - Marketing w Internecie
    - Marketing na rynkach międzynarodowych
    - Zarządzanie promocją
    - Public Relations
    - Negocjacje
    - Zarządzanie jakością usług

    - Seminarium dyplomowe
    - Wykład do wyboru
Więcej informacji

Inne informacje związane z public relations