Studia I Stopnia-Marketing i Komunikacja Społeczna

Więcej informacji

Studia I Stopnia-Marketing i Komunikacja Społeczna

  • Tutuł uzyskany Licencjat
  • Szczegółowe informacje Studia I Stopnia
    Kierunek-Zarządzanie
    Specjalność-Marketing i Komunikacja Społeczna      

    Przedmioty ogólne
    filozofia, socjologia, logika (2 do wyboru). psychologia, historia i teoria sztuki, historia myśli ekonomicznej (2 do wyboru). Język angielski lub francuski (1 do wyboru). Ochrona własności intelektualnej. Technologie informacyjne.

    Przedmioty podstawowe
    Podstawy zarządzania. Nauki o organizacji. Mikroekonomia. Finanse. Encyklopedia prawa. Matematyka. Statystyka opisowa.

    Przedmioty kierunkowe
    Zachowania organizacyjne. Zarządzanie projektami. Zarządzanie zasobami ludzkimi. Zarządzanie jakością. Informatyka w zarządzaniu. Marketing. Badania marketingowe. Rachunkowość finansowa. Finanse przedsiębiorstw. Procesy informacyjne w zarządzaniu. Bezpieczeństwo publiczne. Dowodzenie. Operacje i techniki operacyjne. Prawo podatkowe.
     
    Przedmioty specjalnościowe

    1. Seminarium dyplomowe
    2. Projekt/badanie dyplomowe
    3. Zarządzanie i planowanie marketingowe
    4. Systemy CRM
    5. Public Relations  
    6. Prawo i etyka mediów
    7. Kultura słowa

    Przedmioty do wyboru

    1. Negocjacje
    2. Techniki webowe
    3. Komputerowy Prepress
    4. Fotografia reklamowa
    5. Film reklamowy
    6. Reklama internetowa
    7. Psychologia reklamy

    Studia kończą się obroną pracy dyplomowej przygotowanej przez studenta pod kierunkiem opiekuna naukowego oraz egzaminem dyplomowym.
    Uczelnia prowadzi współpracę z firmami rekrutującymi pracowników dla przedsiębiorstw i instytucji w kraju i zagranicą. Wiele ofert pracy jest skierowana również do studentów, którzy mogą podjąć pracę jeszcze przed ukończeniem studiów.
Więcej informacji

Inne informacje związane z marketing