Studia I Stopnia-Marketing i Komunikacja Społeczna
Tutuł uzyskanyLicencjat
Szczegółowe informacjeStudia I Stopnia
Kierunek-Zarządzanie
Specjalność-Marketing i Komunikacja Społeczna
Przedmioty ogólne
filozofia, socjologia, logika (2 do wyboru). psychologia, historia i teoria sztuki, historia myśli ekonomicznej (2 do wyboru). Język angielski lub francuski (1 do wyboru). Ochrona własności intelektualnej. Technologie informacyjne.
Przedmioty podstawowe
Podstawy zarządzania. Nauki o organizacji. Mikroekonomia. Finanse. Encyklopedia prawa. Matematyka. Statystyka opisowa.
Przedmioty kierunkowe
Zachowania organizacyjne. Zarządzanie projektami. Zarządzanie zasobami ludzkimi. Zarządzanie jakością. Informatyka w zarządzaniu. Marketing. Badania marketingowe. Rachunkowość finansowa. Finanse przedsiębiorstw. Procesy informacyjne w zarządzaniu. Bezpieczeństwo publiczne. Dowodzenie. Operacje i techniki operacyjne. Prawo podatkowe.
Przedmioty specjalnościowe
1. Seminarium dyplomowe
2. Projekt/badanie dyplomowe
3. Zarządzanie i planowanie marketingowe
4. Systemy CRM
5. Public Relations
6. Prawo i etyka mediów
7. Kultura słowa
Przedmioty do wyboru
1. Negocjacje
2. Techniki webowe
3. Komputerowy Prepress
4. Fotografia reklamowa
5. Film reklamowy
6. Reklama internetowa
7. Psychologia reklamy
Studia kończą się obroną pracy dyplomowej przygotowanej przez studenta pod kierunkiem opiekuna naukowego oraz egzaminem dyplomowym.
Uczelnia prowadzi współpracę z firmami rekrutującymi pracowników dla przedsiębiorstw i instytucji w kraju i zagranicą. Wiele ofert pracy jest skierowana również do studentów, którzy mogą podjąć pracę jeszcze przed ukończeniem studiów.