Szczegółowe informacjeWspółczesna rzeczywistość bywa określana mianem „ery komunikacji”. Zmiany dokonujące się w otaczającym nas świecie wyniosły skuteczną komunikację z otoczeniem do rangi umiejętności podstawowej dla wszystkich sfer działalności publicznej. Od skutecznej i efektywnej komunikacji zależne jest funkcjonowanie i rozwój przedsiębiorstwa, stowarzyszenia, instytucji, organizacji, państwa a także jakość życia jednostki.
umiejętność współpracy z mediami i korzystania z informacji agencyjnyc h
wysoki poziom kompetencji językowej, obejmującej w szczególności: sztukę mówienia, sztukę interpretacji i artykulacji wypowiedzi, kulturę języka polskiego, zasady operowania głosem
umiejętność planowania, przygotowania i przeprowadzania konferencji prasowych
opanowanie sztuki wystąpień publicznych
opanowanie technik pokonywania stresu m. in. podczas wystąpień publicznych
interdyscyplinarne wykształcenie pozwalające na świadome i krytyczne uczestnictwo w debacie publicznej
Przykładowe obszary zatrudnienia:
Absolwent przygotowany jest do pracy w instytucjach, organizacjach i przedsiębiorstwach, w działach promocji, reklamy, marketingu i public relations. Zdobyta w trakcie studiów wiedza a także umiejętności praktyczne czynią go dobrym kandydatem do prowadzenia i zarządzania wewnętrznymi mediami. Jest ponadto profesjonalnie przygotowany do pracy w charakterze rzecznika prasowego dowolnej instytucji, organizacji czy przedsiębiorstwa a szczególności administracji państwowej i samorządu terytorialnego.