CeleTo specjalność, której celem jest przygotowanie Cię do pracy w obszarze dystrybucji oraz marketingu.
Profil słuchacza / wymogiRekrutacja odbywa się na podstawie konkursu świadectw dojrzałości i świadectw ukończenia szkoły średniej w zależności czy kandydat zdaje nową czy starą maturę. Wyniki z postępowania kwalifikacyjnego zostaną ogłoszone 7 sierpnia 2009 r. Kandydaci powinni złożyć następujące dokumenty: * świadectwo dojrzałości i świadectwo ukończenia szkoły średniej (w oryginale lub w odpisie lub świadectwo potwierdzone notarialnie), * podanie na obowiązującym formularzu WSIiZ (dostępnym w punkcie rekrutacyjnym oraz w internecie), * zaświadczenie lekarskie z bieżącego roku na wszystkie kierunki; od kandydatów ubiegających się o przyjęcie na Ratownictwo medyczne lub Zdrowie publiczne (specjalności: kosmetologia, promocja zdrowia z fizjoterapią, ochrona zdrowia niepełnosprawnych i starszych) wymagane jest zaświadczenie z Poradni Medycyny Pracy wraz z adnotacją na zaświadczeniu o wybranej specjalności - zaświadczenie musi być ważne na okres trwania studiów * 2 fotografie (kolor, białe tło, ciemne okrycie) w tym aktualną fotografię, zgodną z wymaganiami stosowanymi przy wydawaniu dowodów osobistych, * kserokopię dowodu osobistego lub paszportu, * kserokopię pokwitowania wpłaty wpisowego
Tutuł uzyskanyLicencjat
Szczegółowe informacjeStudia I Stopnia
Kierunek-Ekonomia
Specjalność- Handel i Marketing
Podczas studiów zdobędziesz praktyczną wiedzę z zakresu działalności handlowej na rynkach krajowych i zagranicznych. Uzyskasz również niezbędną wiedzy w zakresie zarządzania marketingiem, stosowania instrumentów marketingowych, technik sprzedaży oraz zarządzania jakością w przedsiębiorstwach handlowych.
W programie studiów m.in.:
* badania marketingowe,
* prawo handlowe,
* marketing internetowy, strategie marketingowe,
* techniki sprzedaży i dystrybucji,
* towaroznawstwo,
* logistyka.
Specjalność realizowana jest od 5 semestru na studiach I stopnia.
A co po studiach?
Jako absolwent tej specjalności będziesz przygotowany do pracy w działach marketingowych przedsiębiorstw handlowych, w agencjach marketingowych, pracy w handlu i usługach oraz do prowadzenia własnej działalności.