Studia I Stopnia - Zarządzanie Sportem i Rekreacją
CeleZarządzanie sportem i rekreacją Sylwetka absolwenta Studia przygotowują do: * zarządzania organizacją sportową zorientowana marketingowo w produkcji i sprzedaży nietypowych usług w sferze materialnej (pamiątki, e - usługi) oraz niematerialnej (emocje, wrażenia). * pracy w zakresie marketingu sportowego zajmującego się komercjalizacją widowiska sportowego – odbiorcy – kibice, a także pozyskiwaniem i współpracą ze sponsorami oraz w dziale public relations. * pracy w zawodzie specjalisty ds. marketingu sportowego w klubach i instytucjach sportowych i rekreacyjnych oraz w korporacjach międzynarodowych promujących się poprzez aktywność sportową
Tutuł uzyskanyLicencjat
Szczegółowe informacjeProgram specjalizacji: Zarządzanie Sportem i Rekreacją
1. Wiedza ogólna;
* podstawy finansów przedsiębiorstwa
* podstawy zarządzania ludźmi
* prawo spółek
* badania marketingowe
* marketing usług
* kształtowanie wizerunku marki
* zarządzanie marką
* public relations
2. Wiedza specjalistyczna:
* rynek sportu na świecie i w Polsce
* sportowe organizacje w Europie i na świecie
* marketing sportowy
* sponsoring
* PR w sporcie
* media w sporcie
* reklama w sporcie i jej aspekty prawne
* fundusze europejskie na sport
3. 150 godzin w semestrze w języku obcym (konwersatoria), których celem jest kształcenie umiejętności praktycznego posługiwania się terminologią zawodową w danym języku
4. godziny w tygodniu przez 6 semestrów zajęć z informatyki (na ostatnim roku jest to informatyka specjalistyczna)
5. Staże i certyfikaty z zakresu zarządzania sportem
WYKŁADOWCY:
prof. dr hab. Muzahim Al-Noorachi
prof. dr hab. Jerzy Różański
prof. dr hab. Łukasz Sułkowski
dr Maciej Trippner