Studia I Stopnia - Zarządzanie Personelem

Więcej informacji

Studia I Stopnia - Zarządzanie Personelem

  • Profil słuchacza / wymogi Studia I stopnia (licencjackie 3-letnie) * oryginału świadectwa dojrzałości * podanie o przyjęcie (do pobrania w dziekanacie lub ze strony internetowej) * 4 fotografii kolorowych (studia zaoczne), 5 fotografii kolorowych (studia dzienne) * ksero z dowodu osobistego i książeczki wojskowej (s. 2,3,6,7) * dowodu wpłaty wpisowego * orzeczenia lekarskiego o braku przeciwwskazań do podjęcia studiów
  • Tutuł uzyskany Licencjat
  • Szczegółowe informacje Studia I Stopnia
    Zarządzanie Personelem


    Zarządzanie personelem

    Program specjalności Zarządzanie personelem obejmuje takie przedmioty specjalizacyjne, jak:
    • zarządzanie zasobami ludzkimi
    • psychologiczne mechanizmy oddziaływań społecznych
    • stylistyka wypowiedzi publicznej
    • zarządzanie zasobami ludzkimi w zjednoczonej Europie
    • teoria decyzji i dyrektywy socjotechniczne
    • psychosocjologiczne aspekty biznesu
    Perspektywy zawodowe

    Specjalność Zarządzanie personelem przygotowuje studentów do pełnienia funkcji kierowniczych w odniesieniu do czynnika ludzkiego na różnych szczeblach organizacyjnych przedsiębiorstwa. W ramach tej specjalności absolwenci zdobędą teoretyczną i praktyczną wiedzę z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi w tym szczególnie ze sfery psychosocjologicznych mechanizmów oddziaływań społecznych, metodologii komunikowania się i stylistyki wypowiedzi publicznej a także wykorzystania socjotechniki w kontaktach interpersonalnych. Problematyka ta rozważana jest przez pryzmat porównania rozwiązań w tym zakresie w kraju i zjednoczonej Europie.

    Absolwenci specjalności Zarządzanie personelem będą merytorycznie przygotowani do podjęcia pracy w charakterze:
    • menedżerów, prezesów i dyrektorów firm odpowiedzialnych za zarządzanie czynnikiem ludzkim i zarządzanie przedsiębiorstwem,
    • zarządzających na różnych szczeblach organizacyjnych instytucji państwowych i samorządowych,
    • kierowników średniego szczebla zarządzania,
    • samodzielnych przedsiębiorców prowadzących własny biznes,
    • pracowników firm doradczych z zakresu tzw. "łowców głów"
    • pracowników szeroko rozumianej sfery usług w tym szczególnie bankowości, ubezpieczeń i turystyki

Więcej informacji

Inne informacje związane z administracja personelem