Studia I Stopnia - Zarządzanie Marketingowe w Przedsiębiorstwie
CeleZarządzanie jest tym kierunkiem studiów, który umożliwia zdobycie praktycznej wiedzy i umiejętności niezbędnych do sprawnego funkcjonowania w wielu sferach życia gospodarczego. Kierunek dostosowany jest do potrzeb ludzi przedsiębiorczych, chcących aktywnie uczestniczyć w życiu przedsiębiorstw i instytucji. Adresowany jest także do osób, które zamierzają rozpocząć samodzielną praktykę gospodarczą. Studia pozwalają na zdobycie wiedzy w zakresie wszystkich aspektów zarządzania przedsiębiorstwem, w tym szczególnie w zakresie zarządzania marketingowego, zarządzania kadrami czy zarządzania produkcją. Program studiów pozwala na kształtowanie szeroko pojętych umiejętności menedżerskich i zarządczych i przygotowuje do pełnienia takich ról w życiu zawodowym. Program studiów w ramach specjalności przygotowuje do pełnienia roli menedżera do spraw sprzedaży i marketingu. Przedmioty objęte programem nauczania pozwalają na zdobycie szerokiej wiedzy w zakresie zarządzania marketingowego w przedsiębiorstwie, również w kontekście międzynarodowych uwarunkowań gospodarczych. Odnosi się to w szczególności do kształtowania strategii produktu, ceny, promocji i dystrybucji, badań marketingowych, technik sprzedaży oraz analizy rynku. W programie studiów są zajęcia projektowe, w ramach których studenci Pisza plan marketingowy i biznes plan. Specjalność pozwala na zdobycie praktycznych umiejętności w zakresie zarządzania relacjami z klientem. Ukończenie specjalności daje wiele możliwości na rynku pracy.
Profil słuchacza / wymogiKomplet dokumentów wymaganych od kandydata na studenta WSFiZ: * wypełniony i wydrukowany kwestionariusz * świadectwo dojrzałości/odpis dyplomu * 3 zdjęcia formatu dowodowego bez nakrycia głowy na jasnym tle oraz w formie elektronicznej na dyskietce * ksero dowodu osobistego: 1,2,3, i 6 strona – stary dowód, 1,2 strona –nowy dowód * ksero książeczki wojskowej ( 2,3,6 i 15 strona) * kserokopia dowodu wpłaty wpisowego/opłaty rejestracyjnej
Tutuł uzyskanyLicencjat
Szczegółowe informacjeZarządzanie Marketingowe w Przedsiębiorstwie
Studia pozwalają na zdobycie wiedzy w zakresie wszystkich aspektów zarządzania przedsiębiorstwem, w tym szczególnie w zakresie zarządzania marketingowego, zarządzania kadrami, zarządzania produkcją. Program studiów pozwala na kształtowanie szeroko pojętych umiejętności menedżerskich i zarządczych i przygotowuje do pełnienia takich ról w życiu zawodowym. Student jest przygotowany do realizacji podstawowych funkcji zarządzania we wszelkiego typu organizacjach. Posiada wiedzę teoretyczną i praktyczną z zakresu nauk o zarządzaniu i nauk pokrewnych.
Przedmioty podstawowe i kierunkowe
* Podstawy zarządzania
* Nauka o organizacji
* Mikroekonomia
* Finanse
* Prawo
* Statystyka opisowa
* Zachowania organizacyjne
* Zarządzanie projektami
* Zarządzanie zasobami ludzkim
* Zarządzanie jakością
* Informatyka w zarządzaniu
* Marketing
* Badania marketingowe
* Rachunkowość finansowa
* Finanse przedsiębiorstwa
* Dowodzenie
Przedmioty specjalnościowe:
* Zarządzanie marketingowe
* Marketing przemysłowy
* Reklama i sponsoring
* Biznes plan
* Euromenedżeryzm