Studia I Stopnia - Zarządzanie Marketingiem

Więcej informacji

Studia I Stopnia - Zarządzanie Marketingiem

  • Cele Zarządzanie marketingiem Specjalność stwarza możliwości zdobycia profesjonalnej wiedzy z zakresu kształtowania marketingowej koncepcji rozwoju każdego przedsiębiorstwa funkcjonującego na rynku krajowym i międzynarodowym.
  • Profil słuchacza / wymogi studia niestacjonarne * podanie (formularz elektroniczny obowiązujący w WSB-NLU); * świadectwo dojrzałości: - nowa matura: oryginał lub odpis wydany przez szkołę oraz świadectwo ukończenia szkoły średniej (oryginał lub kserokopia potwierdzona przez sekretariat szkoły średniej), - stara matura: oryginał lub odpis wydany przez szkołę, - w przypadku osób zdających maturę za granicą wymagany jest oryginał świadectwa/dyplomu wraz z dołączonym tłumaczeniem na język polski oraz nostryfikacją wydawaną przez Kuratorium Oświaty właściwe dla miejsca zameldowania; * 2 kolorowe (zdjęcia z wymaganiami stosowanymi przy wydawaniu dowodów osobistych); * kserokopia dowodu uiszczenia opłaty wpisowe * kserokopia dowodu osobistego lub paszportu.
  • Tutuł uzyskany Licencjat
  • Szczegółowe informacje Kierunek: Zarządzanie
    Specjalnośc: Zarządzanie Marketingiem

    Studia I stopnia (licencjackie) na kierunku Zarządzanie
    oparte są o standardy określone przez Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego, które zostały poszerzone o ofertę kursów specjalnościowych. Program obejmuje 1200 godzin zajęć dydaktycznych w tym 120 godzin języka obcego i ponad 90 godzin zajęć informatycznych.
    Zaletą programu jest nastawienie na nauczanie poprzez praktykę. Podczas zajęć zarówno z przedmiotów ogólnych jak i specjalnościowych, studenci analizują studia przypadków (case studies) dotyczące konkretnych przykładów z zakresu zarzą­dzania.

    Studia trwają 3 lata, zjazdy organizowane są co dwa tygodnie (sobota - niedziela) w okresie od października do lipca. Absolwenci uzyskują tytuł licencjata upraw­niający do podjęcia studiów II stopnia. Studenci mają możliwość indywidualnego kształtowania ścieżki edukacyjnej. Po zrealizowaniu programu pierwszych dwóch semestrów dokonują wyboru specjalności, która składa się z pięciu przedmiotów 30 godzinnych, prowadzonych w formie wykładów i ćwiczeń. Dodatkowo, w ramach przedmiotów do wyboru, studenci realizują cztery kursy prowadzone na platformie edukacyjnej Edu2.

    Studenci  dokonują wyboru specjalności pod koniec drugiego semestru. Oferta specjalności przygotowywana jest oddzielnie dla kazdej nowej edycji studiów. Uruchomienie specjalności uzaleznione jest od liczby kandydatów, szczegółowe zasady określa coroczne zarządzenie Dziekana Wydziału Przedsiębiorczości i Zarządzania

    Zarządzanie Marketingiem

    Umożliwi ona studentom uzyskanie pogłębionej wiedzy i umiejętności, pozwalających na podejmowanie racjonalnych decyzji dotyczących kompozycji marketingu-mix: produktu i kształtowania marki, dystrybucji i logistyki, promocji i reklamy oraz zarządzania sprzedażą. Treści te zostaną zaprezentowane na tle właściwym dla orientacji marketingowej, a mianowicie procesu zachowań rynkowych konsumentów. Wszystkie kursy Specjalności będą nawiązywać do szerokich uwarunkowań współczesnych przedsiębiorstw i organizacji, określonych przez zmienne i złożone elementy makro- i mikrootoczenia, a więc w określonym kontekście warunków ekonomicznych, prawnych, politycznych i kulturowych. Specjalność pozwoli na zdobycie profesjonalnych kompetencji, niezbędnych dla menedżera marketingu w przedsiębiorstwach różnych branż i sektorów, zarówno w firmach small businessu jak i korporacjach transnarodowych, a także w organizacjach działających w innych obszarach niż biznes i gospodarka (np. sektor usług publicznych, organizacje non-profit itp.). W oparciu o zdobytą wiedzę, kompetencje i umiejętności absolwenci będą mogli rozwiązywać problemy rynkowe przedsiębiorstw i instytucji funkcjonujących zarówno na rynku krajowym, jak międzynarodowym i globalnym, w tym także jednolitym rynku wewnętrznym Unii Europejskiej.
    Zdobyta na Specjalności wiedza i umiejętności umożliwią Absolwentom także zakładanie i prowadzenie własnych firm w różnych sektorach i działach gospodarki.

    Program ogólny

    Język obcy
    Mikroekonomia
    Podstawy organizacji
    Podstawy technik komputerowych
    Szkolenie BHP i P/POŻ
    Wstęp do matematyki wyższej
    Podstawy marketingu
    Podstawy technik komputerowych
    Podstawy zarządzania
    Statystyka
    Badania marketingowe
    Internet i intranety

    Kurs do wyboru

    Ochrona własności intelektualnej
    Podstawy finansów przedsiębiorstw
    Podstawy makroekonomii
    Rachunkowość finansowa

    Kurs do wyboru

    Przedmiot specjalnościowy
    Psychologia
    Zarządzanie jakością
    Zarządzanie projektami
    Zarządzanie zasobami ludzkimi
    Zastosowanie arkuszy kalkulacyjnych
    Kurs do wyboru
    Myślenie krytyczne i kreatywne
    Podstawy prawa
    Przedmiot specjalnościowy
    Przedmiot specjalnościowy
    Seminarium dyplomowe
    Systemy informacyjne w zarządzaniu
    Finanse przedsiębiorstw

    Kurs do wyboru

    Praca dyplomowa
    Przedmiot specjalnościowy
    Przedmiot specjalnościowy
    Seminarium dyplomowe
    Zachowania organizacyjne

     Przedmioty specjalnościowe:

    1. Zachowania konsumentów;
    2. Zarządzanie produktem i kształtowanie marki;
    3. Strategie dystrybucji i logistyki;
    4. Reklama i Public Relations;
    5. Zarządzanie sprzedażą.

    Warunki ukończenia studiów i uzyskania dyplomu licencjata
    Student uzyskuje dyplom ukończenia studiów I stopnia pod warunkiem zaliczenia wszystkich przedmiotów ( w tym 120 godzin języka obcego) zgodnie z obowiazującym programem studiów oraz zyskaniu pozytywnej oceny z egzaminu końcowego lub pracy dyplomowej i egzaminu dyplomowego.
Więcej informacji

Inne informacje związane z marketing

  • STUDIA PODYPLOMOWE - MARKETING

  • Centrum: KRAKOWSKA SZKOŁA BIZNESU
  • Więcej informacji
  • Marketing Usług w Praktyce - Szkolenie

  • Centrum: Skills Up - Grupa Royal Property Poland
  • Więcej informacji
  • Kurs - Marketing bezpośredni

  • Centrum: WSZiB- Wyższa Szkoła Zarządzania i Biznesu
  • Więcej informacji
  • Studia Podyplomowe - Zarządzanie i Merketing w Firmie

  • Centrum: Wyższa Szkoła Ekonomii i Informatyki w Krakowie
  • Więcej informacji
  • Nowoczesny Marketing - Szkolenie

  • Centrum: Avenhansen Sp. z o.o.
  • Więcej informacji
  • Sukces w Marketingowym Zarządzaniu Małą i Średnią Firmą - Szkolenie

  • Centrum: Avenhansen Sp. z o.o.
  • Więcej informacji
  • Studia I Stopnia - Zarządzanie - Specjalność Marketing

  • Centrum: Krakowska Akademia im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego
  • Więcej informacji