Profil słuchacza / wymogiPrzyjęcie na studia odbywa się na podstawie złożenia kompletu dokumentów: - świadectwo dojrzałości - podanie o przyjęcie na studia (druk WSUS) - kwestionariusz osobowy (druk WSUS) - kserokopia dowodu osobistego - kserokopia książeczki wojskowej (w przypadku mężczyzn) - 3 fotografie - potwierdzenie wpłaty wpisowego
Tutuł uzyskanyLicencjat
Szczegółowe informacjeProgram studiów na kierunku Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna- Specjalizacja: Zarządzanie Informacją
Podstawy teorii komunikacji
Komunikacja międzykulturowa
Logika z semiotyką
Komunikacja medialna
Komunikacja artystyczna – komunikacja w sztukach widowiskowych
Główne zasady komunikacji literackiej
Obyczaj jako system komunikacji kulturowej
Komunikacja w reklamie
Fotografia w prasie
Komunikacja w negocjacjach
Kultura języka
Komunikacja niewerbalna
Komputer w pracy dziennikarza
Retoryka
Aktorstwo społeczne
Socjologia ogólna
Socjologia kultury
Socjologia mediów
Ekonomika mediów
Kultura indoeuropejska
Etykieta menedżera
Wspólnota Europejska i jej instytucje
Antropologia kulturowa współczesnego świata
Komunikacja symboliczna
Filozofia
Encyklopedia prawa
Prawo mediów
Prawo własności intelektualnej
Psychologia stosunków interpersonalnych
Marketing polityczny
Polski system polityczny
Podstawy zarządzania
Podstawy marketingu
Ekonomia
Podstawy public relations
Metody pozyskiwania i przetwarzania informacji
Metody badań medioznawczych
Prasoznawstwo
Media lokalne i środowiskowe
Organizacja pracy dziennikarza i rzecznika prasowego
Warsztat pracy dziennikarza i rzecznika prasowego
Organizacja pracy w redakcji
Lektorat języka angielskiego lub niemieckiego
Informacja naukowa
Podstawy dokumentacji
Wychowanie fizyczne
Seminarium dyplomowe
W kręgu działań studentów wybierających specjalizację agenta medialnego leży budowanie serwisów, biuletynów, nagrywanie i montaż materiałów filmowych i dźwiękowych, zarządzanie zespołem, opieka medialna, tworzenie filmów i audycji edukacyjnych, organizacja konferencji, gromadzenie i przetwarzanie danych, projektowanie druków reklamowych itd. Studenci łączą zajęcia na sali wykładowej z pracą w centrum Dziennikarskim, Doświadczenie zdobywają pracując w sekcjach: edukacyjnej, logistycznej, brokerskiej, prasowej, telewizyjnej, public relations, aktualności, kontaktu z mediami.