Studia I Stopnia - Zarządzanie Informacją

Więcej informacji

Studia I Stopnia - Zarządzanie Informacją

  • Profil słuchacza / wymogi Przyjęcie na studia odbywa się na podstawie złożenia kompletu dokumentów: - świadectwo dojrzałości - podanie o przyjęcie na studia (druk WSUS) - kwestionariusz osobowy (druk WSUS) - kserokopia dowodu osobistego - kserokopia książeczki wojskowej (w przypadku mężczyzn) - 3 fotografie - potwierdzenie wpłaty wpisowego
  • Tutuł uzyskany Licencjat
  • Szczegółowe informacje Program studiów na kierunku Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna- Specjalizacja: Zarządzanie Informacją

    Podstawy teorii komunikacji
    Komunikacja międzykulturowa
    Logika z semiotyką
    Komunikacja medialna
    Komunikacja artystyczna – komunikacja w sztukach widowiskowych
    Główne zasady komunikacji literackiej
    Obyczaj jako system komunikacji kulturowej
    Komunikacja w reklamie
    Fotografia w prasie
    Komunikacja w negocjacjach
    Kultura języka
    Komunikacja niewerbalna
    Komputer w pracy dziennikarza
    Retoryka
    Aktorstwo społeczne
    Socjologia ogólna
    Socjologia kultury
    Socjologia mediów
    Ekonomika mediów
    Kultura indoeuropejska
    Etykieta menedżera
    Wspólnota Europejska i jej instytucje
    Antropologia kulturowa współczesnego świata
    Komunikacja symboliczna
    Filozofia
    Encyklopedia prawa
    Prawo mediów
    Prawo własności intelektualnej
    Psychologia stosunków interpersonalnych
    Marketing polityczny
    Polski system polityczny
    Podstawy zarządzania
    Podstawy marketingu
    Ekonomia
    Podstawy public relations
    Metody pozyskiwania i przetwarzania informacji
    Metody badań medioznawczych
    Prasoznawstwo
    Media lokalne i środowiskowe
    Organizacja pracy dziennikarza i rzecznika prasowego
    Warsztat pracy dziennikarza i rzecznika prasowego
    Organizacja pracy w redakcji

    Lektorat języka angielskiego lub niemieckiego
    Informacja naukowa
    Podstawy dokumentacji
    Wychowanie fizyczne
    Seminarium dyplomowe

    W kręgu działań studentów wybierających specjalizację agenta medialnego leży budowanie serwisów, biuletynów, nagrywanie i montaż materiałów filmowych i dźwiękowych, zarządzanie zespołem, opieka medialna, tworzenie filmów i audycji edukacyjnych, organizacja konferencji, gromadzenie i przetwarzanie danych, projektowanie druków reklamowych itd. Studenci łączą zajęcia na sali wykładowej z pracą w centrum Dziennikarskim, Doświadczenie zdobywają pracując w sekcjach: edukacyjnej, logistycznej, brokerskiej, prasowej, telewizyjnej, public relations, aktualności, kontaktu z mediami.

Więcej informacji

Inne informacje związane z zarządzanie w komunikacji

  • Studia II Stopnia- Komunikacja Międzykulturowa

  • Centrum: Wyższa Szkoła Nauk Humanistycznych i Dziennikarstwa
  • Więcej informacji
  • Studia I Stopnia- Dziennikarstwo

  • Centrum: Wyższa Szkoła Nauk Humanistycznych i Dziennikarstwa
  • Więcej informacji
  • Studia I Stopnia- Media i Komunikowanie Masowe

  • Centrum: WSZiB- Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Poznaniu
  • Więcej informacji
  • Studia Podyplomowe- Media i Komunikowanie masowe

  • Centrum: WSZiB- Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Poznaniu
  • Więcej informacji
  • Webwriter - Zawód z Przyszłością - Szkolenie

  • Centrum: Akademia Republiki Kobiet
  • Więcej informacji
  • Fotoreporter - Roczna Szkoła Policealna

  • Centrum: Profesja
  • Więcej informacji
  • Psychologia Komunikacji Społecznej - Studia Podyplomowe

  • Centrum: Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie
  • Więcej informacji