CeleCelem studiów jest wykształcenie menedżerów umiejących podejmować i prowadzić działalność gospodarczą na własny rachunek oraz organizować i prowadzić firmy na zlecenie osób trzecich - w sposób, który zapewnia rentowność działań przedsiębiorstwa.
Profil słuchacza / wymogiWstęp na studia jest bez egzaminu, w ramach ustalonych limitów przyjęć. Kandydat na studia zobowiązany jest dostarczyć następujące dokumenty: * podanie o przyjęcie na studia (druk dostępny w biurze rekrutacji), * świadectwo maturalne, * zaświadczenie lekarskie o braku przeciw wskazań do studiowania, * 3 fotografie * kserokopię dowodu osobistego
Tutuł uzyskanyLicencjat
Szczegółowe informacjeZarządzanie i Marketing
Absolwenci zostaną przygotowani do pracy w urzędach administracji publicznej, rządowej i samorządowej, instytucjach finansowych (bankach, towarzystwach ubezpieczeniowych), firmach doradczo-konsultingowych i agencjach.
Program studiów przewiduje nauczanie przedmiotów takich, jak:
* prawo gospodarcze,
* prawo pracy
* zarządzanie strategiczne,
* zarządzanie i planowanie marketingowe,
* badania rynkowe i marketingowe,
* marketing w handlu i usługach,
* zarządzanie finansami przedsiębiorstw,
* zarządzanie kadrami,
* zarządzanie produkcją,
* rachunkowość,
* finanse
* polityka gospodarcza i przestrzenna w aspekcie integracji europejskiej,
* zachowania organizacyjne,
* geografia ekonomiczna,
* socjologia zarządzania,
* informatyka i obsługa komputerów,
* mikroekonomia,
* makroekonomia,
* matematyka,
* statystyka,
* zarządzanie logistyczne,
* podstawy zarządzania,
* języki obce (angielski, niemiecki, rosyjski)