Studia I Stopnia - Zarządzanie i Marketing

Więcej informacji

Studia I Stopnia - Zarządzanie i Marketing

  • Praktyki Studenci do końca 4 semestru studiów zobowiązani są odbyć praktykę zawodowa w wymiarze 6 tygodni. Zajęcia na studiach niestacjonarnych odbywają się w soboty i niedziele.
  • Profil słuchacza / wymogi Kandydaci składają następujące dokumenty: świadectwo maturalne i świadectwo ukończenia szkoły średniej, kwestionariusz osobowy (wewnętrzny druk Uczelni), orzeczenie lekarskie stwierdzające brak przeciwwskazań do studiowania na prowadzonym przez Uczelnię kierunku, kserokopię dowodu dokonania opłaty za postępowanie rekrutacyjne, trzy fotografie, kserokopię dowodu osobistego, w przypadku mężczyzn również kserokopia książeczki wojskowej. Postępowanie rekrutacyjne przeprowadzi komisja rekrutacyjna powoływana przez Rektora, licząca trzech członków. W pracach komisji uczestniczy sekretarz, który nie jest jej członkiem. Lista kandydatów przyjętych na pierwszy rok studiów ogłaszana jest po zakończeniu prac komisji rekrutacyjnej na podstawie sporządzonego przez nią protokołu z przebiegu postępowania kwalifikacyjnego. Kandydaci zostają powiadomieni pisemnie o decyzji komisji.
  • Tutuł uzyskany Licencjat
  • Szczegółowe informacje Uczelnia kształci na kierunku ,,zarządzanie i marketing" w specjalności ,,zarządzanie przedsiębiorstwem".

    Studia prowadzone są w systemie stacjonarnym i niestacjonarnym, trwają 3 lata (6 semestrów).
    Studia kończą się egzaminem dyplomowym tradycyjnie nazywanym obroną pracy dyplomowej przygotowanej w trakcie trzeciego roku studiów.

    Program studiów obejmuje następujące przedmioty:

    Przedmioty Humanistyczne i kształcenia ogólnego

    - Język Angielski
    - Język rosyjski / język niemiecki
    - Socjologia ogólna/Socjologia rodziny*
    - Podstawy wiedzy o regionie/Wybitni przedstawiciele świata nauki*
    - Historia gospodarcza/Historia sztuki*
    - Geografia Ekonomiczna/Filozofia*
    - Informatyka
    - Organizacja sportu i rekreacji w przedsiębiorstwie

    Przedmioty podstawowe


    - Podstawy zarządzania
    - Nauki o organizacji
    - Mikroekonomia
    - Finanse
    - Prawo
    - Matematyka
    - Statystyka opisowa
    - Przedmioty kierunkowe
    - Zachowania organizacyjne
    - Zarządzania projektami
    - Zarządzania zasobami ludzkimi
    - Zarządzania jakością
    - Informatyka w zarządzaniu
    - Marketing / Orientacja marketingowa przedsiębiorstwa*
    - Badania marketingowe / Metodyka badań marketingowych i rynkowych*
    - Rachunkowość finansowa
    - Zarządzanie finansami przedsiębiorstw
    - Procesy informacyjne w zarządzaniu
    - Bezpieczeństwo publiczne K
    - Dowodzenie / Operacje i techniki operacyjne* K
    - Przedmioty specjalizacyjne i specjalnościowe/ZARZĄDZANIE PRZEDSIĘBIORSTWEM
    - Systemy innowacji i przedsiębiorczości /Koncepcje rozwoju regionalnego* K
    - Metody wyceny Przedsiębiorstw/Planowanie marketingowe*
    - Etyka biznesu / Etyka*
    - Negocjacje handlowe/Komunikacja przedsiębiorstwa z rynkiem*
    - Zamówienia publiczne/Rynek zamówień publicznych w Polsce*
    - Programy wspierania MSP / Integracja europejska i programy UE*
    - Metody analizy strategicznej przedsiębiorstw/Metodyka restrukturyzacji przedsiębiorstw*
    - Seminarium dyplomowe


    Przedmioty specjalizacyjne i specjalnościowe / ZARZĄDZANIE ZAMÓWIENIAMI PUBLICZNYMI
       I SAMORZĄDEM TERYTORIALNYM / studia niestacjonarne


    - Fazy zamówienia publicznego /Prawne podstawy systemu zamówień publicznych *
    - Tryb udzielania zamówienia publicznego/Dokumentacja zamówienia publicznego*
    - Zamówienia publiczne na roboty budowlane i prace projektowe/Zamówienia publiczne na dostawy i    usługi *
    - Informatyczne wspomaganie zamówień publicznych/*
    - Promocja miasta gminy/Polityka gospodarcza i regionalna w Polsce*
    - Strategia rozwoju lokalnego i polityka społeczna/Samorząd terytorialny - uwarunkowania prawne*
    - Zarządzanie jednostkami samorządu terytorialnego/Samorząd terytorialny w Polsce*
    - Seminarium dyplomowe


    Przedmioty specjalizacyjne i specjalnościowe / ZARZĄDZNIE INNOWACJAMI W ORGANIZACJACH /    studia niestacjonarne

    - Polityka innowacyjna UE/Zarządzanie innowacjami*
    - Zarządzanie nowym produktem/Innowacje techniczne i strategie marketingowe*
    - Strategie rozwoju organizacji/Nowoczesne koncepcje i metody zarządzania organizacją*
    - Planowanie marketingowe w organizacji/Społeczne uwarunkowania rozwoju organizacji*
    - Przedsiębiorstwo i organizacja na rynku globalnym/E-biznes*
    - Kompleksowe zarządzanie jakością/Zintegrowane systemy zarządzania*
    - Aspekty prawne innowacji - prawo patentowe/Efektywność procesów innowacyjnych*
    - Seminarium dyplomowe

    Przedmioty inne

    - Propedeutyka studiów
    - Szkolenie BHP
    - Przysposobienie biblioteczne
    - Ochrona własności intelektualnej

Więcej informacji

Inne informacje związane z zarządzanie agencją nieruchomościami

  • Studia Podyplomowe-Zarządzanie finansami i marketing

  • Centrum: PW - Politechnika Warszawska
  • Więcej informacji
  • Studia Podyplomowe - Zarządzanie dla twórców, Artystów i animatorów kultury

  • Centrum: UW - Uniwersytet Warszawski
  • Więcej informacji
  • Studia Podyplomowe Dla dyrektorów informatyki

  • Centrum: UW - Uniwersytet Warszawski
  • Więcej informacji
  • Studia Podyplomowe - Zarządzanie w ochronie zdrowia

  • Centrum: UW - Uniwersytet Warszawski
  • Więcej informacji
  • Studia I Stopnia - Administracja Pubiczna

  • Centrum: WSAP-Wyższa Szkoła Administracji Publicznej w Ostrołęce
  • Więcej informacji
  • Studia I Stopnia - Służby Porządku Publicznego

  • Centrum: WSAP-Wyższa Szkoła Administracji Publicznej w Ostrołęce
  • Więcej informacji
  • Studia I Stopnia - Służby Porządku Publicznego

  • Centrum: WSAP-Wyższa Szkoła Administracji Publicznej w Ostrołęce
  • Więcej informacji