Studia I Stopnia- Zarządzanie i audyt wewnętrzny w banku
Szczegółowe informacjeAbsolwent tej specjalizacji nabywa wiedzę z zakresu zarządzania finansami w banku komercyjnym, a w szczególności wiedzę z zakresu bankowej rachunkowości finansowej i zarządczej, nabywa także umiejętności prowadzenia analiz finansowych oraz audytu wewnętrznego w instytucjach finansowych. Będzie posiadał również umiejętności praktycznego zastosowania zdobytej wiedzy w zarządzaniu ryzykiem oraz podczas analiz procedur kontroli wewnętrznych instytucji finansowych, jakimi są banki. Poprzez specjalistyczne przedmioty i seminarium dyplomowe nabywa także wiedzę z zakresu wymagań nadzoru bankowego, w zakresie zarządzania i ograniczania ryzyk bankowych oraz praktyczną umiejętność interpretacji norm nadzorczych wynikających z ustawy Prawo bankowe czy uchwał Komisji Nadzoru Finansowego itp. Audyt nakierowany zarówno na jakość kontroli, jak i na ryzyko, daje duże możliwości sprawdzenia się w zakresie kreatywnych decyzji. Ukończenie tej specjalizacji daje możliwość zatrudnienia w instytucjach finansowych, w tym w bankach w charakterze analityków finansowych oraz kontrolerów audytu wewnętrznego.
A.GRUPA TREŚCI OGÓLNYCH
- Język obcy
B.GRUPA TREŚCI PODSTAWOWYCH
- Podstawy zarządzania
- Podstawy finansów
- Encyklopedia prawa
- Matematyka
- Statystyka
- Nauka o organizacji
- Mikroekonomia
C.GRUPA TREŚCI KIERUNKOWYCH
- Makroekonomia - kurs podstawowy
- Psychologia
- Technologie informacyjne
- Logika
- Ochrona własności intelektualnej
- Podstawy marketingu
- Podstawy rachunkowości
- Badania marketingowe - Finanse przedsiębiorstwa
- Rachunkowość finansowa
- Zarządzanie usługami i produkcją
- Analiza rynku
- PR w organizacji
- Bezpieczeństwo publiczne
- Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Zarządzanie jakością
- Informatyka w zarządzaniu
- Organizacje międzynarodowe
- Zachowania organizacyjne
- Zarządzanie projektami
- Socjologia organizacji
- Integracja europejska
- Postępowanie konsumenta na rynku
- Strategia promocji
- Prawo europejskie
- Finanse międzynarodowe
- Komunikowanie międzynarodowe
- Etyka w biznesie