CeleSocjologia zarządzania Współczesny menedżer powinien - oprócz typowej wiedzy ekonomicznej - posiada również umiejętności w zakresie: * sprawnego rozwiązywania konfliktów pracowniczych * skutecznego motywowania podwładnych * prawidłowego doboru i selekcji kadr * szybkiego podejmowania decyzji. Studia na specjalności Socjologia zarządzania umożliwiają nabycie tych umiejętności. Absolwent specjalizacji jest przygotowany do pracy na kierowniczych stanowiskach, w szczególności w działach personalnych przedsiębiorstw i instytucji, a także w jednostkach gospodarczych zajmujących się zasobami ludzkimi t.j. Urzędy Pracy lub biura doradztwa personalnego
Tutuł uzyskanyLicencjat
Szczegółowe informacjeSocjologia zarządzania
Przedmioty: socjologia ogólna, zachowania organizacyjne, socjologia zarządzania, etyka i kultura w biznesie, techniki negocjacji, psychologia, zarządzanie personelem.
Wykłady specjalizacyjne związane z seminarium dyplomowym:
Zachowania w kontekście organizacji
Osobowościowe uzasadnienie zachowa społecznych
Psychologiczny dobór i selekcja pracowników
150 godzin w semestrze zajęć w języku obcym (konwersatoria), których celem jest zapoznanie studentów z terminologią nauk społecznych i ekonomicznych w języku obcym.
2 godziny w tygodniu przez 6 semestrów zajęć z informatyki, (na ostatnim roku jest to informatyka specjalistyczna) informatyka specjalistyczna