Absolwent tej specjalności jest menedżerem, który posiada umiejętność wykorzystywania wiedzy z dziedziny psychologii, komunikacji społecznej, zarządzania i marketingu w celu skutecznego zarządzania zespołem, zapewnienia harmonijnej współpracy między pracownikami, tworzenia skutecznych przekazów marketingowych i zwiększania sprzedaży.
Studia mają charakter interdyscyplinarny, łączą wiedzę z zakresu psychologii, socjologii, zarządzania, marketingu i innych dyscyplin. Zdobyta wiedza i umiejętności umożliwiają absolwentom wykorzystywanie mechanizmów psychologicznych rządzących postępowaniem człowieka w zarządzaniu zespołami ludzkimi z jednej strony, a także kształtowaniu dobrych relacji z klientem i budowy pozytywnego wizerunku organizacji – z drugiej.
Cykl nauczania obejmuje dwa bloki tematyczne: menedżerski i psychologiczny. Pierwszy zawiera m. in. przedmioty z zakresu marketingu i promocji oraz zarządzania zasobami ludzkimi, natomiast w ramach drugiego bloku studenci poznają psychologiczne i społeczne uwarunkowania zachowań w organizacji oraz metody kształtowania tych zachowań. Program studiów zawiera szereg przedmiotów specjalnościowych, umożliwiających zdobycie wymaganych kwalifikacji, przede wszystkim z zakresu psychologii i socjologii organizacji, psychologii komunikacji społecznej, psychologii reklamy i psychologii Internetu. Program jest wzbogacony o warsztaty psychologiczne z zakresu komunikacji interpersonalnej, technik negocjacji, technik prezentacji, itp. Program uwzględnia również tematykę związaną z systemami CRM (Customer Relationship Management).
W realizacji programu nauczania kładziemy nacisk na przekazywanie zarówno wiedzy teoretycznej jak i praktycznej, stad duży udział warsztatów psychologicznych i projektów, a także laboratoriów komputerowych (np. CRM), w prowadzonych zajęciach. Oferujemy możliwość opanowania języka angielskiego, również w zakresie Business English.
Absolwenci znajdują zatrudnienie na stanowiskach menedżerów ds. komunikacji społecznej, zarządzania zasobami ludzkimi i zarządzania relacjami z klientem. Są poszukiwanymi specjalistami w działach HR marketingu w przedsiębiorstwach, instytucjach administracji publicznej, a także w firmach konsultingowych.
Plan studiów
PRZEDMIOTY SPECJALNOŚCIOWE:
- Podstawy psychologii
- Psychologia reklamy
- Strategiczne zarządzanie marketingowe
- Liderzy i zespoły w organizacji
- Strategia biznesowa CRM
- Rekrutacja i selekcja pracowników
- Public relations - warsztaty
- Strategie promocji
- Szkolenia i rozwój zasobów ludzkich
Realizowane przedmioty
Encyklopedia prawa, Matematyka I, Matematyka II, Mikroekonomia, Nauka o organizacji, Podstawy finansów, Podstawy rachunkowości, Psychologia i socjologia organizacji, Technologie informacyjne 1