Studia I Stopnia- Psychologia w zarządzaniu

Więcej informacji

Studia I Stopnia- Psychologia w zarządzaniu

  • Szczegółowe informacje Psychologia w zarządzaniu

    Absolwent tej specjalności jest menedżerem, który posiada umiejętność wykorzystywania wiedzy z dziedziny psychologii, komunikacji społecznej, zarządzania i marketingu w celu skutecznego zarządzania zespołem, zapewnienia harmonijnej współpracy między pracownikami, tworzenia skutecznych przekazów marketingowych i zwiększania sprzedaży.

    Studia mają charakter interdyscyplinarny, łączą wiedzę z zakresu psychologii, socjologii, zarządzania, marketingu i innych dyscyplin. Zdobyta wiedza i umiejętności umożliwiają absolwentom wykorzystywanie mechanizmów psychologicznych rządzących postępowaniem człowieka w zarządzaniu zespołami ludzkimi z jednej strony, a także kształtowaniu dobrych relacji z klientem i budowy pozytywnego wizerunku organizacji – z drugiej.

    Cykl nauczania obejmuje dwa bloki tematyczne: menedżerski i psychologiczny. Pierwszy zawiera m. in. przedmioty z zakresu marketingu i promocji oraz zarządzania zasobami ludzkimi, natomiast w ramach drugiego bloku studenci poznają psychologiczne i społeczne uwarunkowania zachowań w organizacji oraz metody kształtowania tych zachowań. Program studiów zawiera szereg przedmiotów specjalnościowych, umożliwiających zdobycie wymaganych kwalifikacji, przede wszystkim z zakresu psychologii i socjologii organizacji, psychologii komunikacji społecznej, psychologii reklamy i psychologii Internetu. Program jest wzbogacony o warsztaty psychologiczne z zakresu komunikacji interpersonalnej, technik negocjacji, technik prezentacji, itp. Program uwzględnia również tematykę związaną z systemami CRM (Customer Relationship Management).

    W realizacji programu nauczania kładziemy nacisk na przekazywanie zarówno wiedzy teoretycznej jak i praktycznej, stad duży udział warsztatów psychologicznych i projektów, a także laboratoriów komputerowych (np. CRM), w prowadzonych zajęciach. Oferujemy możliwość opanowania języka angielskiego, również w zakresie Business English.

    Absolwenci znajdują zatrudnienie na stanowiskach menedżerów ds. komunikacji społecznej, zarządzania zasobami ludzkimi i zarządzania relacjami z klientem. Są poszukiwanymi specjalistami w działach HR marketingu w przedsiębiorstwach, instytucjach administracji publicznej, a także w firmach konsultingowych.

    Plan studiów

     PRZEDMIOTY SPECJALNOŚCIOWE:

        - Podstawy psychologii
        - Psychologia reklamy
        - Strategiczne zarządzanie marketingowe
        - Liderzy i zespoły w organizacji
        - Strategia biznesowa CRM
        - Rekrutacja i selekcja pracowników
        - Public relations - warsztaty
        - Strategie promocji
        - Szkolenia i rozwój zasobów ludzkich


    Realizowane przedmioty
    Encyklopedia prawa, Matematyka I, Matematyka II, Mikroekonomia, Nauka o organizacji, Podstawy finansów, Podstawy rachunkowości, Psychologia i socjologia organizacji, Technologie informacyjne 1
Więcej informacji

Inne informacje związane z zarządzanie - ogólne

  • Studia I Stopnia-Zarządzanie Bankami i Instytucjami Ubezpieczeniowymi

  • Centrum: Europejska Wyższa Szkoła Informatyczno-Ekonomiczna w Warszawie
  • Więcej informacji
  • Studia I Stopnia-Zarządzanie organizacją

  • Centrum: Europejska Wyższa Szkoła Informatyczno-Ekonomiczna w Warszawie
  • Więcej informacji
  • Studia I Stopnia-Zarządzanie

  • Centrum: Akademia Leona Koźmiśnkiego
  • Więcej informacji
  • Studia I Stopnia-Zarządzanie

  • Centrum: WSZ-SW Warszawska Szkoła Zarządzania-Szkoła Wyższa
  • Więcej informacji
  • Studia I Stopnia- Zarządzanie

  • Centrum: Wyższa Szkoła Ekologii i Zarządzania
  • Więcej informacji
  • Studia I Stopnia- Zarządzanie

  • Centrum: WSHiFM- Wyższa Szkoła Handlu i Finansów Międzynarodowych im. Fryderyka Skarbka
  • Więcej informacji
  • Studia I Stopnia- Telekomunikacja w zarządzaniu

  • Centrum: Wyższa Szkoła Informatyki, Zarządzania i Administracji
  • Więcej informacji