CelePsychologia biznesu Tę specjalność powinni wybrać Ci, którzy posiadają zdolności empatii, interesują się zachowaniem człowieka i chcą poznać mechanizmy rządzące relacjami między ludźmi. Każdy z nas to indywidualna osobowość, ale trzeba pamiętać, że ulegamy wpływom zewnętrznym. Jeśli interesuje Cię jak można wywierać wpływ na zachowanie i decyzje ludzi w otoczeniu biznesu – to z pewnością specjalizacja dla Ciebie. Obecnie w biznesie, również w zakresie przedsiębiorstw turystycznych poszukuje się skutecznych działań w pozyskiwaniu klienta, w kreowaniu pozytywnych relacji wewnątrz firmy oraz w jej otoczeniu zewnętrznym - z konkurencją i kontrahentami. Tę wiedzę i umiejętności chcielibyśmy Tobie przekazać. Niewątpliwie ułatwi Ci to osiągnąć sukces osobisty oraz sprawi, że każdy pracodawca będzie z ciebie zadowolony.
Tutuł uzyskanyLicencjat turystyki i Rekreacji
Szczegółowe informacje
Program studiów Psychologia biznesu
SPECJALNOŚĆ: Psychologia biznesu
PRZEDMIOTY OGÓLNE
1. Podstawy informatyki
2. Metodologia badań ze statystyką
3. Język angielski
4. J.obcy II
6. Seminarium
7. Szkolenie bhp
PRZEDMIOTY PODSTAWOWE
1. Historia kultury i sztuki
2. Ekonomia
3. Organizacja i zarządzanie
4. Psychologia
5. Fizjologia człowieka
6. Ekologia
7. Socjologia
PRZEDMIOTY KIERUNKOWE
1. Geografia turystyczna
2. Prawo w turystyce i rekreacji
3. Ekonomika tyrystyki i rekreacji
4. Marketing usług turystycznych i rekreacyjnych
5. Zagospodarowanie turystyczne i rekreacyjne
6. Podstawy turystyki
7. Teoria i metodyka rekreacji
8. Metody i techniki obsługi ruchu turystycznego
9. Rekreacja ruchowa i usprawnienia fizyczne
10. Obozy i turystyka kwalifikowana
11. Nauka o przedsiębiorstwie
13. Podstawy hotelarstwa
14. Transport i logistyka w turystyce
15. Turystyka zrównoważona
16. Komunikacja w kontakcie z klientem
17. Prawo gospodarcze
18. Wprowadzenie do turystyki międzynarodowej
PRZEDMIOTY SPECJALNOŚCIOWE
1. Podstawy psychologii społecznej.
2. Podstawowe kategorie wpływu społecznego.
3. Zachowania grupowe i indywidualne w biznesie turystycznym.
4. Przywództwo i style kierowania organizacją turystyczną.
5. Motywacja w teorii i praktyce przedsiębiorstwa turystycznego.
6. Konflikty, kompromisy i kooperacja w działalności turystycznej.
7. Negocjacje w biznesie turystycznym.
8. Coaching – teoria i zastosowania w biznesie turystycznym.
9. Konsument na ryku turystycznym. Zachowania, modele, aplikacje.
10. Psychologia reklamy.
11. Stres zawodowy. Problemy „wypalenia” w zawodzie.
12. Biznes turystyczny w przestrzeni etycznej.
13. Etykieta biznesu. Międzykulturowy język dobrych obyczajów i manier.
14. Wykład specjalistyczny do wyboru.