Studia I Stopnia - Marketing w Przedsiębiorstwie

Więcej informacji

Studia I Stopnia - Marketing w Przedsiębiorstwie

  • Cele Celem tej specjalności jest wykształcenie specjalistów dysponujących szeroką merytoryczną i praktyczną wiedzą pozwalającą na formułowanie marketingowych strategii skutecznego działania na konkurencyjnym rynku i stosowanie narzędzi marketingu w działaniach różnego rodzaju przedsiębiorstw. Studenci wybierający tę specjalność poznają podstawy teoretyczne, metody i instrumenty współczesnego marketingu właściwe dla różnych branż. Zapoznają się też z metodami badań jakościowych, technikami reklamy, zarządzania produktem i marką oraz technikami negocjacji.
  • Tutuł uzyskany Licencjat
  • Szczegółowe informacje Marketing w Przedsiębiorstwie

    Perspektywy zawodowe
    Absolwenci (licencjaci) GWSH specjalności Marketing w Przedsiębiorstwie przygotowani są merytorycznie i praktycznie do pełnienia funkcji operacyjnych i kierowniczych w pionach marketingowych przedsiębiorstw różnych branż - produkcyjnych, handlowych, usługowych, instytucjach administracji publicznej i samorządowej oraz w organizacjach niebiznesowych (non-profit) i agencjach badań rynku lub reklamy. Absolwenci tej specjalności posiadają specjalistyczne przygotowanie do pracy na stanowiskach funkcjonalnych analityków, planistów i menedżerów, np. kierownik działu marketingu, menedżer produktu i marki, specjalista ds. promocji i reklamy, specjalista ds. sprzedaży, specjalista ds. analiz marketingowych. Kwalifikacje zawodowe absolwentów pozwalają również na podjęcie samodzielnej działalności gospodarczej.


    Przedmioty kształcenia ogólnego, podstawowe i kierunkowe - wspólne dla wszystkich specjalności na kierunku Zarządzanie (studia I stopnia, stacjonarne)

        * Ekonomia (mikro)
        * Matematyka
        * Historia gospodarcza świata i Polski
        * Wstęp do prawoznawstwa
        * Etyka w biznesie
        * Podstawy finansów
        * Podstawy zarządzania
        * Statystyka (opisowa)
        * Technologie informacyjne
        * Marketing
        * Podstawy rachunkowości
        * Nauki o organizacji
        * Finanse przedsiębiorstwa
        * Badania marketingowe
        * Informatyka w zarządzaniu
        * Zarządzanie zasobami ludzkimi
        * Zachowania organizacyjne
        * Rachunkowość finansowa
        * Zarządzanie jakością
        * Ochrona własności intelektualnej
        * Zarządzanie projektami
        * Język obcy (j.angielski, j.francuski lub j.niemiecki)
        * II język obcy - fakultet (j.angielski, j.francuski, j.niemiecki, j.hiszpański, j.rosyjski lub j.włoski)
        * Wychowanie fizyczne
        * Zajęcia rekreacyjno-sportowe (fakultet)
        * Praktyka zawodowa

    Przedmioty specjalnościowe i specjalizacyjne - wykładane w ramach specjalności Marketing w Przedsiębiorstwie (studia I stopnia, stacjonarne)

        * Marketing organizacji non-profit
        * Marketing przemysłowy
        * Marketing terytorialny
        * Badania jakościowe
        * Metody i techniki reklamy
        * Zarządzanie produktem i marką
        * Marketing relacji
        * Marketing międzynarodowy i globalny
        * Negocjacje w biznesie
        * Wprowadzenie na rynek pracy
        * Przedmioty specjalnościowe do wyboru
        * Język obcy specjalizacyjny (j.angielski, j.francuski lub j.niemiecki)
        * II język obcy specjalizacyjny - fakultet (j.angielski, j.francuski, j.niemiecki, j.hiszpański,                    j.rosyjski lub j.włoski)
        * Proseminarium
        * Seminarium dyplomowe
Więcej informacji

Inne informacje związane z marketing strategiczny