Szczegółowe informacjeRynek pracy dla absolwentów tej specjalizacji stale rośnie. Dotyczy to różnych sektorów - zorientowanych na zysk, jak i coraz częściej organizacji non-profit. Zwiększa się też zapotrzebowanie na osoby, które potrafią skutecznie i efektywnie zarządzać takimi budżetami. Absolwent tej specjalności to osoba o dużej wiedzy ogólnej, dysponująca umiejętnościami analizy sytuacji rynkowej, oceny możliwości rozwoju organizacji, planowania działań i ich skutecznej egzekucji. Ponadto jest to osoba potrafiąca wykorzystywać narzędzia nowoczesnych technologii w obszarze budowania przewagi konkurencyjnej firmy. Absolwenci specjalizacji marketing znajdą zatrudnienie na średnich i wyższych szczeblach menedżerskich w organizacji.
A.GRUPA TREŚCI OGÓLNYCH
- Język obcy
B.GRUPA TREŚCI PODSTAWOWYCH
- Podstawy zarządzania
- Podstawy finansów
- Encyklopedia prawa
- Matematyka
- Statystyka
- Nauka o organizacji
- Mikroekonomia
C.GRUPA TREŚCI KIERUNKOWYCH
- Makroekonomia - kurs podstawowy
- Psychologia
- Technologie informacyjne
- Logika
- Ochrona własności intelektualnej
- Podstawy marketingu
- Podstawy rachunkowości - Badania marketingowe
- Finanse przedsiębiorstwa
- Rachunkowość finansowa
- Zarządzanie usługami i produkcją
- Analiza rynku
- PR w organizacji
- Bezpieczeństwo publiczne
- Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Zarządzanie jakością
- Informatyka w zarządzaniu
- Organizacje międzynarodowe
- Zachowania organizacyjne
- Zarządzanie projektami
- Socjologia organizacji
- Integracja europejska
- Postępowanie konsumenta na rynku
- Strategia promocji
- Prawo europejskie
- Finanse międzynarodowe
- Komunikowanie międzynarodowe
- Etyka w biznesie