CeleStudia w ramach tej specjalności dają umiejętności do pełnienia funkcji menedżerskich z obszaru kampanii promocyjnych, kreowania wizerunku organizacji, a także obsługi produkcji w dużych przedsiębiorstwach produkcyjnych itp. Absolwent tej specjalności pracuje m.in. jako: project manager, specjalista ds. public relations, account manager, analityk rynkowy, sales manager, operations manager.
Profil słuchacza / wymogiNa studia możesz zapisać się: * w trakcie rekrutacji letniej (od maja do września) – rekrutacja odbywa się na studia stacjonarne oraz niestacjonarne * w trakcie rekrutacji wiosennej (od lutego do marca) – rekrutacja prowadzona jest na studia niestacjonarne Jak się zapisać? TRADYCYJNIE – przyjdź do Biura Rekrutacji i zabierz ze sobą: * świadectwo dojrzałości oraz świadectwo ukończenia szkoły średniej (dot. nowej matury) * 3 kolorowe zdjęcia – format jak do dowodu osobistego * kwestionariusz – wypełnisz go w Biurze Rekrutacji * dowód osobisty * książeczkę wojskową (mężczyźni) W Biurze Rekrutacji czekają na Ciebie przedstawiciele Uczelni, którzy pomogą Ci załatwić wszystkie formalności. PRZEZ INTERNET – wejdź na stronę Rekrutacji on-line, przygotuj potrzebne dokumenty i postępuj zgodnie z instrukcjami. Pozwoli Ci to zaoszczędzić czas i ominąć kolejki w momencie przyjścia do Biura Rekrutacji w celu podpisania umowy i dostarczenia dokumentów.
Jednym z podstawowych warunków sukcesu w biznesie jest zorientowanie na klienta i użytkownika produktów. By osiągnąć ten efekt potrzebna jest specjalistyczna wiedza o mechanizmach rządzących zachowaniem rynku i klientów. Niezbędna jest umiejętność badania i analizy rynku, dostosowanie strategii firmy do zmieniającego się otoczenia oraz przełożenia tej strategii na działanie przedsiębiorstwa.
Przedmioty podstawowe i kierunkowe:
* Matematyka
* Mikroekonomia
* Podstawy zarządzania
* Prawo
* Marketing
* Technologie informacyjne
* Socjologia
* Makroekonomiczne tendencje w gospodarce
* Nauka o organizacji
* Statystyka opisowa
* Procesy informacyjne w zarządzaniu
* Rachunkowość finansowa
* Badania marketingowe
* Internet
* Ekonometria
* Badania operacyjne
* Rachunkowość zarządcza
* Metody i techniki badań ekonomicznych
* Finanse
* Bezpieczeństwo publiczne
* Zarządzanie zasobami ludzkimi
* Zarządzanie jakością
* Język obcy
Znaczna część programu studiów biznesowych realizowana jest od II semestru w 20-osobowych specjalistycznych laboratoriach, wyposażonych w najnowocześniejszy sprzęt komputerowy. Studenci nabywają umiejętność posługiwania się biznesowym językiem angielskim, a także mają szansę uzyskania międzynarodowych certyfikatów językowych.
W trakcie trzeciego semestru wybiera się specjalność studiów. Od tego momentu w programie studiów pojawiają się przede wszystkim przedmioty specjalizacyjne. Swoje fascynacje zagadnieniami gospodarczymi studenci rozwijają także uczęszczając na wyjątkowe przedmioty fakultatywne, które sami sobie wybierają. Po czwartym semestrze odbywa się 6-tygodniową praktykę zawodową. Zyskując dyplom licencjata WSKiZ, możesz kontynuować naukę na studiach uzupełniających magisterskich. Większość absolwentów WSKiZ, za sprawą międzyuczelnianej umowy o współpracę, kontynuuje naukę m.in. na Akademii Ekonomicznej w Poznaniu.
Przedmioty kierunkowe:
* Analiza ekonomiczna
* Zachowania organizacyjne
* Finanse przedsiębiorstw
* Dowodzenie
* Informatyka w zarządzaniu
* Polityka gospodarcza
* Zarządzanie strategiczne
* Zarządzanie i planowanie marketingowe
* Zarządzanie logistyką
* Zarządzanie projektami
* Operacje i techniki operacyjne
* Negocjacje w biznesie
* Zarządzanie produkcją
* Gry i problemy decyzyjne
* Ubezpieczenia
* Etyka działań gospodarczych
* Filozofia
* Język obcy
Przedmioty specjalizacyjne:
* Decyzje marketingowe
* Sponsoring
* Techniki sprzedaży
* Marketing multimedialny
* Organizacja systemów dystrybucji
* Projektowanie kampanii reklamowych
* Promocja sprzedaży
* Zarządzanie produktem
* Strategie marketingowe
* Seminarium dyplomowe
Przedmioty fakultatywne:
* Marketing międzynarodowy
* Rynek motoryzacyjny
* Marketing w handlu i usługach
* Przedsiębiorstwo handlowe i usługowe
* Marketing wewnętrzny
* Kadry w handlu i usługach