Studia I Stopnia - Marketing Międzynarodowy

Więcej informacji

Studia I Stopnia - Marketing Międzynarodowy

  • Cele CELE KSZTAŁCENIA Trzyletnie studia licencjackie na kierunku zarządzanie zakładają osiągnięcie następujących celów: 1. Udostępnienie studentom teoretycznej i praktycznej wiedzy związanej z zarządzaniem na następujących specjalnościach: - Zarządzanie Finansami, - Marketing międzynarodowy, - Obrót Nieruchomościami, - Euromarketing w turystyce i hotelarstwie, - Zarządzanie firmą w Zjednoczonej Europie, - Zarządzanie logistyką, 2. Umożliwienie studentom zdobycia międzynarodowych certyfikatów i dyplomów FEDE. 3. Przygotowanie absolwentów do kontynuacji nauki na magisterskich studiach uzupełniających. 4. Przygotowanie absolwentów do rozpoczęcia i rozwijania kariery zawodowej w warunkach gospodarki rynkowej
  • Profil słuchacza / wymogi Ze względu na nierównomierny dostęp do edukacji związany ze społecznymi podziałami WSEH nie przeprowadza egzaminów wstępnych na studia I stopnia (licencjackie). Przy dużej liczbie kandydatów, przekraczającej zaplanowany limit miejsc, decyduje kolejność zgłoszeń. O decyzji w sprawie przyjęcia do Uczelni kandydat dowiaduje się na podstawie pisemnego zawiadomienia wysyłanego na adres podany w kwestionariuszu osobowym. W trakcie pierwszego roku nauki WSEH oferuje pomoc dla tych studentów którzy nie potrafią sprostać wymaganiom WSEH. Uczelnia oferuje program wyrównywania szans, który polega na przeprowadzeniu dodatkowych zajęć dydaktycznych i indywidualnych konsultacji z wykładowcami. Wstępna selekcja studentów następuje w trakcie pierwszych sesji egzaminacyjnych, które sprawdzają wiedzę studentów, a także ich umiejętność uczeni się.
  • Tutuł uzyskany Licencjat
  • Szczegółowe informacje
    Studia I stopnia licencjackie i FEDE

    Kierunek: Zarządznie; Specjalizacja: Marketing Międzynarodowy

    Specjalizacja Marketing międzynarodowy

    Marketing międzynarodowy
    - ukończenie tej specjalizacji umożliwia podjęcie pracy w firmach krajowych i zagranicznych w charakterze m.in. specjalistów ds. promocji, public relations itp. Program nauczania uwzględnia standardy FEDE w dziedzinie kultury i obywatelstwa europejskiego (A), języka nowożytnego (B) i zawodowej (C+D) a także spełnia wymogi ECDL w zakresie nauczania informatyki.

    MODEL KSZTAŁCENIA
    Programy nauczania na kierunku zarządzanie opracowane zostały w ten sposób, aby mury Uczelni opuszczali poszukiwani na rynku pracy specjaliści z biegłą znajomością języków obcych, umiejętnością praktycznego zastosowania w życiu zawodowym komputera i internetu oraz dobrą znajomością warsztatu pracy i realiów Unii Europejskiej. Oprócz standardów nauczania MENiS programy nauczania na kierunku politologia uwzględniają wymogi FEDE (www.fede.pl) w dziedzinie kultury i obywatelstwa europejskiego (A), języka nowożytnego (B), informatyki (C), technik zawodowych (D).
    Model kształcenia oparty jest więc na czterech modułach: zawodowym, językowym, informatycznym i europejskim.
    Moduł europejski, czyli kultura i obywatelstwo europejskie (A) - to przygotowanie absolwenta do pracy w warunkach zjednoczonej Europy. Rozbudowany blok zajęć z kultury i obywatelstwa europejskiego umożliwia studentowi poznanie historii, geografii i zasad funkcjonowania Unii Europejskiej.
    Moduł językowy (B) - to nauka języka obcego z uwzględnieniem słownictwa specjalistycznego i branżowego. Obowiązkowym językiem wykładowym w Uczelni jest język angielski. Dodatkowo studenci mogą wybrać naukę języka niemieckiego, francuskiego, włoskiego, hiszpańskiego lub rosyjskiego.
    Moduł informatyczny (C) - to wyrobienie praktycznej umiejętności obsługi podstawowych systemów informatycznych, które mogą być wykorzystane przez studenta w przyszłej pracy zawodowej. Programy kształcenia informatyki spełniają wymogi tzw. Europejskiego Komputerowego Prawa Jazdy (ECDL).
    Moduł zawodowy (D) - dotyczy wybranej na kierunku specjalności i obejmuje teoretyczne i praktyczne przygotowanie do zawodu. Treści programowe obejmują znajomość realiów zawodowych w Polsce i Unii Europejskiej.

    Program Specjalizacji Marketing Międzynarodowy

    Przedmiot    Forma zaliczenia

    Filozofia    Z
    Historia gospodarcza = Tworzenie wspólnej Europy    Z
    Języki obce     Z+E
    Wychowanie fizyczne     Z
    Mikroekonomia     E
    Makroekonomia    E
    Matematyka    E
    Statystyka     E
    Podstawy ekonometrii    E
    Podstawy informatyki    Z
    Podstawy zarządzania    E
    Podstawy marketingu    E
    Finanse    E
    Prawo    E
    Instytucje europejskie i prawo wspólnotowe    Z
    Perspektywy rozwoju integracji europejskiej     Z
    Zachowania organizacyjne    E
    Zarządzanie strategiczne     E
    Badania rynkowe i marketingowe    E
    Zarządzanie i planowanie marketingowe     E
    Podstawy rachunkowości     E
    Zarządzanie produkcją     E
    Zarządzanie kadrami     E
    Zarządzanie logistyką     E
    Zarządzanie finansami przedsiębiorstw    E
    Marketing w handlu i usługach    E
    Negocjacje     Z
    Zarządzanie środowiskiem    Z
    Biznes plan    Z
    Autoprezentacja i komunikacja interpersonalna     Z
    Euromarketing i globalizacja rynku     Z
    Informatyka stosowana    Z
    Seminarium licencjackie    E
    Informatyka w specjalności    Z
    Języki obce w specjalności    Z
    Finanse w marketingu     Z
    Promocja    E
    Zarzadzanie produktem    E
    Zachowanie konsumenta     Z
    Marketing międzynarodowy     Z
    Marketing przemysłowy    Z
    Marketing bankowy     Z
    Estetyka w reklamie     Z
    Strategie marketingowe     Z
    Psychologia reklamy     Z
     
    Wyjaśnienie oznaczeń
    E - egzamin pisemny
    Z - zaliczenie
    Warunkiem dopuszczenia do egzaminu jest uzyskanie pozytywnej oceny z zaliczenia

Więcej informacji

Inne informacje związane z marketing

  • Studia I Stopnia - Zarządznie Marketingowe w Unii Europejskiej

  • Centrum: Bielska Wyższa Szkoła im. Józefa Tyszkiewicza
  • Więcej informacji
  • MARKETING POLITYCZNY

  • Centrum: Wyższa Szkoła Bankowości i Finansów w Bielsku-Białej
  • Więcej informacji
  • Studia I Stopnia Licencjackie - Menedżer promocji - Kierunek Zarządzanie

  • Centrum: Wyższa Szkoła Zarządania Ochroną Pracy w Katowicach (WSZOP)
  • Więcej informacji
  • Studia I Stopnia - Przedsiębiorczość i Zarządzanie Firmą

  • Centrum: Górnośląska Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości im. Karola Goduli w Chorzowie
  • Więcej informacji
  • Studia I Stopnia - Zarządzanie Dystrybucją i Sprzedażą

  • Centrum: Górnośląska Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości im. Karola Goduli w Chorzowie
  • Więcej informacji
  • Studia I Stopnia - Komunikacja i Public Relations w Biznesie

  • Centrum: Górnośląska Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości im. Karola Goduli w Chorzowie
  • Więcej informacji
  • Sztuka przewodzenia i prowadzenia zebrań

  • Centrum: Avenhansen Sp. z o.o.
  • Więcej informacji