CeleAbsolwenci kierunku zarządzanie (otrzymują tytuł licencjata) przyswajają sobie niezbędne podstawy teoretyczne z zakresu nauk ekonomicznych i zarządzania, a także z dyscyplin komplementarnych, oraz uzyskują umiejętności analizy otoczenia przedsiębiorstwa, w szczególności środowiska rynkowego i konkurencyjnego firmy, analizy zasobów wewnętrznych przedsiębiorstwa, w tym jego podstawowych strategii marketingowych, zarządzania produkcją, personelem i finansami firmy. Kluczową umiejętnością absolwentów kierunku jest przygotowanie do opracowania, wdrażania i kontroli programów operacyjnych strategii przedsiębiorstwa. Absolwenci kierunku znajdują zatrudnienie na stanowiskach operacyjnych, analitycznych i menedżerów średniego szczebla zarządzania w przedsiębiorstwach i agencjach konsultingowych.
Tutuł uzyskanyLicencjat
Szczegółowe informacjeMarketing i Zarządzanie
Studenci specjalności Marketing i Zarządzanie poznają rolę przedsiębiorstwa w otoczeniu i rolę prowadzenia biznesu w warunkach konkurencji, jak również zasady i mechanizmy sprawnej realizacji procesów biznesowych. Orientacja marketingowa natomiast to przygotowanie do pracy w sferze dystrybucji oraz marketingowego zarządzania przedsiębiorstwami.
Absolwenci specjalności Marketing i Zarządzanie są potencjalnymi zarządzającymi małymi i średnimi przedsiębiorstwami, menedżerami na wyższych i średnich szczeblach, przedsiębiorcami prowadzącymi własną działalność gospodarczą oraz specjalistami w działach marketingu i handlowych.