Studia I Stopnia- Marketing i public relations w organizacji
Szczegółowe informacjeAbsolwenci tej specjalizacji posiadają umiejętności identyfikowania oraz interpretowania szans i możliwości rynkowych, programowania działań marketingowych na różnych rynkach produktowych z uwzględnieniem ich specyfiki. Nabywają wiedzę z zakresu kierowania pracą zespołów ludzkich w działach marketingowych i sprzedażowych przedsiębiorstwa w warunkach silnej konkurencji. Są przygotowani do prowadzenia negocjacji i współpracowania z partnerami przedsiębiorstwa, klientami, pośrednikami handlowymi, agencjami badań marketingowych, agencjami reklamowymi, agencjami marketingu bezpośredniego, jak i agencjami public relations. Posiadają umiejętność posługiwania się współczesnymi technologiami informatycznymi i telekomunikacyjnymi wspierającymi działalność marketingową przedsiębiorstwa, w tym także nowoczesną platformą systemów zarządzania kontaktami z klientem - CRM. Absolwenci tej specjalizacji będą dobrze przygotowani do pracy w przedsiębiorstwach działających na rynku polskim - w polskich i zagranicznych przedsiębiorstwach - głównie w działach marketingowych i sprzedaży. Zdobyta wiedza, poparta praktyką w tym zakresie, pozwalać im będzie podjąć pracę w agencjach reklamowych, marketingu bezpośrednim przedsiębiorstw, w działach public relations organizacji w zakresie komunikacji społecznej, jak i komunikowania zewnętrznego a także w agencjach badań marketingowych oraz organach samorządu terytorialnego w komórkach promocji i rozwoju regionalnego.
A.GRUPA TREŚCI OGÓLNYCH
- Język obcy
B.GRUPA TREŚCI PODSTAWOWYCH
- Podstawy zarządzania
- Podstawy finansów
- Encyklopedia prawa
- Matematyka
- Statystyka
- Nauka o organizacji
- Mikroekonomia
C.GRUPA TREŚCI KIERUNKOWYCH
- Makroekonomia - kurs podstawowy
- Psychologia
- Technologie informacyjne
- Logika
- Ochrona własności intelektualnej - Podstawy marketingu
- Podstawy rachunkowości
- Badania marketingowe
- Finanse przedsiębiorstwa
- Rachunkowość finansowa
- Zarządzanie usługami i produkcją
- Analiza rynku
- PR w organizacji
- Bezpieczeństwo publiczne
- Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Zarządzanie jakością
- Informatyka w zarządzaniu
- Organizacje międzynarodowe
- Zachowania organizacyjne
- Zarządzanie projektami
- Socjologia organizacji
- Integracja europejska
- Postępowanie konsumenta na rynku
- Strategia promocji
- Prawo europejskie
- Finanse międzynarodowe
- Komunikowanie międzynarodowe
- Etyka w biznesie