Profil słuchacza / wymogiStudia I stopnia (licencjackie 3-letnie) * oryginału świadectwa dojrzałości * podanie o przyjęcie (do pobrania w dziekanacie lub ze strony internetowej) * 4 fotografii kolorowych (studia zaoczne), 5 fotografii kolorowych (studia dzienne) * ksero z dowodu osobistego i książeczki wojskowej (s. 2,3,6,7) * dowodu wpłaty wpisowego * orzeczenia lekarskiego o braku przeciwwskazań do podjęcia studiów
Szczegółowe informacjeLogistyka i marketing
Program specjalności obejmuje takie przedmioty specjalizacyjne, jak:
logistyczna obsługa klienta
zarządzanie łańcuchem dostaw
procesy informacyjno-decyzyjne
marketing przemysłowy
zarządzanie logistyczno-marketingowe
zarządzanie projektami i komputerowe wspomaganie decyzji
Perspektywy zawodowe
Studia na specjalności kształcą studentów z zakresu szeroko rozumianej problematyki zarządzania logistyczno-marketingowego. Problematyka ta staje się szczególnie istotna w obliczu dynamicznie rozwijającej się konkurencji podmiotów rynkowych. W ramach tej specjalności absolwenci zdobędą wiedzę z zakresu zarządzania łańcuchem dostaw, logistycznej obsługi klienta, procesów kształtowania funkcji transportowo-magazynowych i zarządzania zapasami w przedsiębiorstwie. Istotnym elementem studiów w ramach tej specjalności jest poznanie infrastruktury informacyjno-decyzyjnej, w tym, związanej z komputerowym wspomaganiem decyzji dotyczących kształtowania się procesów logistyczno-marketingowych
Absolwenci specjalności będą merytorycznie przygotowani do podjęcia pracy w charakterze:
menedżerów, prezesów i dyrektorów odpowiedzialnych za sferę kształtowania się procesów logistyczno-marketingowych w firmie,
pracowników logistycznych centrów dystrybucji,
kierowników średniego szczebla zarządzania odpowiedzialnych za gospodarkę transpotrowo-magazynową w firmie,
członków zarządu i rad nadzorczych przedsiębiorstw,
menedżerów zarządzających łańcuchem dostaw,
samodzielnych przedsiębiorców prowadzących własną działalność gospodarczą,
doradców z dziedziny zarządzania logistyczno-marketingowego w firmach konsultingowych