Studia I Stopnia - International Relations - Marketing Międzynarodowy
Szczegółowe informacjeWSE oferuje nowy program studiów w języku angielskim. To wyjątkowa okazja, aby o stosunkach międzynarodowych uczyć się w języku współczesnej dyplomacji.
Stosunki międzynarodowe to kierunek studiów dający wiedzę o związkach zachodzących między państwami, a także o organizacjach międzynarodowych takich jak Unia Europejska czy NATO. Większość działań podejmowanych dzisiaj w biznesie, polityce, mediach, edukacji czy kulturze wymaga uwzględnienia kontekstu międzynarodowego.
Studia w WSE zapoznają studentów ze współczesnym środowiskiem międzynarodowym, koncentrując się zwłaszcza na wiedzy i umiejętnościach niezbędnych na europejskim rynku pracy. Nieszablonowy dobór kursów umożliwia zapoznanie się ze współczesnym środowiskiem globalnym, a ponadto wyposaży w praktyczne umiejętności niezbędne dla funkcjonowania w świecie biznesu.
Wyjątkowość programu podkreśla fakt, że o relacjach międzynarodowych studenci uczą się w międzynarodowym gronie i od międzynarodowej kadry wybitnych specjalistów.
Absolwenci są profesjonalnie przygotowani, by podążać ścieżką kariery w małych i średnich firmach, korporacjach i organizacjach międzynarodowych, instytucjach UE, mediach, dyplomacji, zaś wybierający profil turystyka międzynarodowa – także w branżach turystycznych; mogą też kontynuować studia nie tylko w WSE (w j. polskim lub angielskim), ale również na uczelniach zagranicznych.
Marketing międzynarodowy Specjalność na studiach licencjackich stacjonarnych prowadzona w języku angielskim
Wiedza zdobyta na tej specjalności pozwala poznać metody skutecznego zarządzania organizacjami na rynku międzynarodowym, zasady komunikowania się w środowisku międzynarodowym i międzykulturowym, uwarunkowania kulturowe przy prowadzeniu działalności biznesowej w skali globalnej.
Specjalność marketing międzynarodowy stwarza możliwość zapoznania się i wykorzystania wiedzy związanej z aspektami ekonomicznymi, prawnymi, społecznymi i kulturowymi prowadzenia działalności marketingowej na skalę międzynarodową. W warunkach rosnącej integracji Polski na rynkach europejskich i światowych oraz znaczenia procesów globalizacji wiedza i kompetencje zdobyte na specjalności marketing międzynarodowy mają charakter utylitarny i perspektywiczny.
Daje wiedzę, jak prowadzić badania rynku, w jaki sposób wykorzystywać poszczególne instrumenty marketingowego oddziaływania na konsumentów i konkurentów. Uczy konstruować kampanie promocyjne oraz współpracować z agencjami reklamowymi i agencjami PR.
Daje umiejętność biegłej komunikacji w języku angielskim (szczególnie w języku biznesu) oraz swobodnej w drugim języku obcym. Wyposaża także w konieczną na współczesnym rynku pracy umiejętność pracy zespołowej.
Atuty specjalności
kursy specjalnościowe prowadzone w języku angielskim, co pozwala na biegłe opanowanie języka angielskiego, w szczególności języka biznesowego
nacisk na praktyczne umiejętności, w tym umiejętność pracy zespołowej wykorzystanie nowoczesnych narzędzi nauczania m. in. e-learningu, specjalistycznych programów komputerowych, analizy studiów przypadków firm odnoszących sukcesy rynkowe (case studies)
uzupełnienie programu kształcenia o obowiązkowe praktyki, które uczą jak w praktyce stosować nabytą wiedzę i umiejętności np. w działach marketingu firm, agencjach reklamowych, agencjach badań rynku
Gdzie możesz pracować
Po ukończeniu specjalności marketing międzynarodowy, absolwenci mogą znaleźć zatrudnienie między innymi w:
na stanowiskach kierowniczych w przedsiębiorstwach i organizacjach działających na rynkach globalnych i międzynarodowych
działach marketingu dużych i średnich firm działających w środowisku międzynarodowym
w agencjach Public Relations, agencjach reklamowych i marketingowych
w agencjach zajmujących się badaniem rynku, doradztwem i innymi usługami w zakresie marketingu zagranicznego
w samodzielnie prowadzonej działalności gospodarczej nastawionej na wymianę zagraniczną