Program studiów na kierunku Filologia obejmuje bloki przedmiotów ogólnych, kierunkowych i związanych z wybraną specjalnością. Absolwenci tego kierunku posiadają wiedzę językową w zakresie praktycznej znajomości języka hiszpańskiego, językoznawstwa, literaturoznawstwa, przedmiotów społecznych i drugiego języka obcego.
Specjalizacja:
Język hiszpański w biznesie i turystyce
W ramach specjalizacji realizowane są zagadnienia z zakresu biznesu – korespondencji urzędowej, podstaw ekonomii, marketingu oraz negocjacji oraz turystyki – krajoznawstwa, pilotażu, prawa turystycznego. Absolwenci znajdują zatrudnienie między innymi jako negocjatorzy i tłumacze w dużych, międzynarodowych firmach i korporacjach. Znajomość języka biznesu pozwala na swobodne poruszanie się w sferach rozwijającego się rynku turystycznego.
Studenci filologii hiszpańskiej zaczynają naukę języka hiszpańskiego od podstaw i dlatego od kandydatów na studia nie jest wymagana znajomość tego języka