Studia I Stopnia - Euromarketing w Turystyce i Hotelarstwie

Więcej informacji

Studia I Stopnia - Euromarketing w Turystyce i Hotelarstwie

  • Cele CELE KSZTAŁCENIA
    Trzyletnie studia licencjackie na kierunku zarządzanie zakładają osiągnięcie następujących celów:
    1. Udostępnienie studentom teoretycznej i praktycznej wiedzy związanej z zarządzaniem na następujących specjalnościach:
    - Zarządzanie Finansami,
    - Marketing międzynarodowy,
    - Obrót Nieruchomościami,
    - Euromarketing w turystyce i hotelarstwie,
    - Zarządzanie firmą w Zjednoczonej Europie,
    - Zarządzanie logistyką,
    2. Umożliwienie studentom zdobycia międzynarodowych certyfikatów i dyplomów FEDE.
    3. Przygotowanie absolwentów do kontynuacji nauki na magisterskich studiach uzupełniających.
    4. Przygotowanie absolwentów do rozpoczęcia i rozwijania kariery zawodowej w warunkach gospodarki rynkowej
  • Profil słuchacza / wymogi Ze względu na nierównomierny dostęp do edukacji związany ze społecznymi podziałami WSEH nie przeprowadza egzaminów wstępnych na studia I stopnia (licencjackie). Przy dużej liczbie kandydatów, przekraczającej zaplanowany limit miejsc, decyduje kolejność zgłoszeń. O decyzji w sprawie przyjęcia do Uczelni kandydat dowiaduje się na podstawie pisemnego zawiadomienia wysyłanego na adres podany w kwestionariuszu osobowym.
    W trakcie pierwszego roku nauki WSEH oferuje pomoc dla tych studentów którzy nie potrafią sprostać wymaganiom WSEH. Uczelnia oferuje program wyrównywania szans, który polega na przeprowadzeniu dodatkowych zajęć dydaktycznych i indywidualnych konsultacji z wykładowcami.
    Wstępna selekcja studentów następuje w trakcie pierwszych sesji egzaminacyjnych, które sprawdzają wiedzę studentów, a także ich umiejętność uczeni się.
  • Tutuł uzyskany Licencjat
  • Szczegółowe informacje
    Studia I stopnia licencjackie i FEDE
    Kierunek: Zarządzeni; Specjalizacja: Euromarketing w Turystyce i Hotelarstwie

    Specjalizacja Euromarketing w turystyce i hotelarstwie

    Specjalizacja Euromarketing w turystyce i hotelarstwie - specjalizacja, która kształci kadry dla sektora usług turystycznych w kraju i zagranicą (np. hotelarstwo, biura podróży, organizacja imprez turystycznych). Program nauczania uwzględnia wymogi FEDE w dziedzinie kultury i obywatelstwa europejskiego (A), języka nowożytnego (B) i zawodowej (C+D) oraz ECDL w zakresie nauczania informatyki.

    MODEL KSZTAŁCENIA
    Programy nauczania na kierunku zarządzanie opracowane zostały w ten sposób, aby mury Uczelni opuszczali poszukiwani na rynku pracy specjaliści z biegłą znajomością języków obcych, umiejętnością praktycznego zastosowania w życiu zawodowym komputera i internetu oraz dobrą znajomością warsztatu pracy i realiów Unii Europejskiej. Oprócz standardów nauczania MENiS programy nauczania na kierunku politologia uwzględniają wymogi FEDE (www.fede.pl) w dziedzinie kultury i obywatelstwa europejskiego (A), języka nowożytnego (B), informatyki (C), technik zawodowych (D).
    Model kształcenia oparty jest więc na czterech modułach: zawodowym, językowym, informatycznym i europejskim.
    Moduł europejski, czyli kultura i obywatelstwo europejskie (A) - to przygotowanie absolwenta do pracy w warunkach zjednoczonej Europy. Rozbudowany blok zajęć z kultury i obywatelstwa europejskiego umożliwia studentowi poznanie historii, geografii i zasad funkcjonowania Unii Europejskiej.
    Moduł językowy (B) - to nauka języka obcego z uwzględnieniem słownictwa specjalistycznego i branżowego. Obowiązkowym językiem wykładowym w Uczelni jest język angielski. Dodatkowo studenci mogą wybrać naukę języka niemieckiego, francuskiego, włoskiego, hiszpańskiego lub rosyjskiego.
    Moduł informatyczny (C) - to wyrobienie praktycznej umiejętności obsługi podstawowych systemów informatycznych, które mogą być wykorzystane przez studenta w przyszłej pracy zawodowej. Programy kształcenia informatyki spełniają wymogi tzw. Europejskiego Komputerowego Prawa Jazdy (ECDL).
    Moduł zawodowy (D) - dotyczy wybranej na kierunku specjalności i obejmuje teoretyczne i praktyczne przygotowanie do zawodu. Treści programowe obejmują znajomość realiów zawodowych w Polsce i Unii Europejskiej.

    Program Specjalizacji Euromarketing w Turstyce i Hotelarstwie

    Przedmiot    Forma zaliczenia

    Filozofia    Z
    Historia gospodarcza = Tworzenie wspólnej Europy     Z
    Języki obce     Z+E
    Wychowanie fizyczne     Z
    Mikroekonomia     E
    Makroekonomia    E
    Matematyka     E
    Statystyka     E
    Podstawy ekonometrii    E
    Podstawy informatyki    Z
    Podstawy zarządzania    E
    Podstawy marketingu    E
    Finanse    E
    Prawo    E
    Instytucje europejskie i prawo wspólnotowe    Z
    Perspektywy rozwoju integracji europejskiej     Z
    Zachowania organizacyjne     E
    Zarządzanie strategiczne    E
    Badania rynkowe i marketingowe    E
    Zarządzanie i planowanie marketingowe    E
    Podstawy rachunkowości     E
    Zarządzanie produkcją     E
    Zarządzanie kadrami     E
    Zarządzanie logistyką     E
    Zarządzanie finansami przedsiębiorstw     E
    Marketing w handlu i usługach    E
    Negocjacje     Z
    Zarządzanie środowiskiem    Z
    Biznes plan    Z
    Autoprezentacja i komunikacja interpersonalna    Z
    Euromarketing i globalizacja rynku    Z
    Informatyka stosowana    Z
    Seminarium licencjackie    E
    Informatyka w specjalności    Z
    Języki obce w specjalności    Z
    Prawo cywilne     Z
    Zarządznie firmą turystyczną     Z
    Geografia turystyczna     E
    Typy i rodzaje turystyki    Z
    Przewodnictwo turystyczne    Z
    Marketing międzynarodowy    Z
    Marketing w turystyce i hotelarstwie     Z
    Zarządzanie finansami przedsiębiorstw turystycznych    Z
    Prawo w turystyce i hotelarstwie    Z
    Metody i techniki obsługi ruchu turystycznego     Z
    Trasy turystyczne i ich specyfikacja    Z
    Współpraca transgraniczna i euroregionalna    Z
    Agroturystyka    Z
     
    Wyjaśnienie oznaczeń
    E - egzamin pisemny
    Z - zaliczenie
    Warunkiem dopuszczenia do egzaminu jest uzyskanie pozytywnej oceny z zaliczenia

Więcej informacji

Inne informacje związane z marketing

  • Studia I Stopnia - Zarządznie Marketingowe w Unii Europejskiej

  • Centrum: Bielska Wyższa Szkoła im. Józefa Tyszkiewicza
  • Więcej informacji
  • MARKETING POLITYCZNY

  • Centrum: Wyższa Szkoła Bankowości i Finansów w Bielsku-Białej
  • Więcej informacji
  • Studia I Stopnia Licencjackie - Menedżer promocji - Kierunek Zarządzanie

  • Centrum: Wyższa Szkoła Zarządania Ochroną Pracy w Katowicach (WSZOP)
  • Więcej informacji
  • Studia Podyplomowe - Public Relations

  • Centrum: Wyższa Szkoła Humanitas
  • Więcej informacji
  • Studia Podyplomowe - Administracja Publiczna

  • Centrum: Wyższa Szkoła Humanitas
  • Więcej informacji
  • Studia Podyplomowe - Kontrola, nadzór i audyt w Administracji Publicznej

  • Centrum: Wyższa Szkoła Humanitas
  • Więcej informacji
  • Studia I Stopnia - Przedsiębiorczość i Zarządzanie Firmą

  • Centrum: Górnośląska Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości im. Karola Goduli w Chorzowie
  • Więcej informacji