CeleCelem specjalności jest przekazanie najnowszej wiedzy z zakresu marketingu przedsiębiorstw, instytucji finansowych i publicznych funkcjonujących na rynkach Unii Europejskiej. W czasie zajęć studenci nabywają wiedzę z zakresu tworzenia i wdrażania skutecznych strategii umożliwiających osiąganie sukcesów rynkowych w warunkach globalnej konkurencji. Tym celom służą zajęcia z marketingu produktów, usług bankowych i ubezpieczeniowych, zarządzania sprzedażą, negocjacji handlowych, zachowań konsumenckich, promocji, reklamy i public relations, zarządzania usługami turystycznymi. Student poznaje najnowsze sposoby prowadzenia walki konkurencyjnej i wykorzystywania w niej narzędzi euromarketingu. Studia przeznaczone są dla osób pragnących zająć kierownicze i odpowiedzialne, samodzielne stanowiska w przedsiębiorstwach, bankach, firmach ubezpieczeniowych, organach administracji samorządowej i państwowej. Przygotowują one także do prowadzenia małych i średnich firm na rynku globalnym, a szczególnie na Europejskim Obszarze Gospodarczym. Studia adresowane są do wszystkich, którzy interesują się problematyką rynku europejskiego.
Profil słuchacza / wymogiW WSAiB nie obowiązują egzaminy wstępne. Kandydat wypełnia formularz zgłoszeniowy oraz ankietę z języka obcego pozwalającą skierować go do właściwej grupy zaawansowania. Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc obowiązuje kolejność zgłoszeń. Wymagane dokumenty: * świadectwo dojrzałości * kserokopia świadectwa ukończenia szkoły średniej * kserokopia dowodu osobistego * kserokopia książeczki wojskowej * cztery zdjęcia (wymagany format 35mm x 45 mm) * wypełniona ankieta osobowa
Tutuł uzyskanyLicencjat
Szczegółowe informacjeStudia I Stopnia (niestacjonarne): Euromarketing
Po ukończeniu nauki będziesz potrafił:
założyć przedsiębiorstwo w każdym kraju Unii Europejskiej
opracować projekt pozyskania funduszy z Unii Europejskiej