Profil słuchacza / wymogiStudia I stopnia (licencjackie 3-letnie) * oryginału świadectwa dojrzałości * podanie o przyjęcie (do pobrania w dziekanacie lub ze strony internetowej) * 4 fotografii kolorowych (studia zaoczne), 5 fotografii kolorowych (studia dzienne) * ksero z dowodu osobistego i książeczki wojskowej (s. 2,3,6,7) * dowodu wpłaty wpisowego * orzeczenia lekarskiego o braku przeciwwskazań do podjęcia studiów
Tutuł uzyskanyLicencjat
Szczegółowe informacjeBadania społeczne i rynkowe
Program specjalizacji Badania społeczne i rynkowe obejmuje m.in. takie przedmioty specjalizacyjne, jak:
Psychologia zachowań społecznych, kulturowych i ekonomicznych
Diagnozowanie społeczne
Badania społeczne i marketingowe jako sektor usług - organizacja badań
Ilościowe badania marketingowe
Jakościowe badania marketingowe
Etyczne i prawne aspekty badań
Media a społeczeństwo i rynek
Informatyka i praca na pakietach statystycznych
Perspektywy zawodowe
Absolwenci tej specjalizacji będą wyposażeni w kompetencje pozwalające im na podejmowanie inicjatyw o charakterze badań dotyczących problemów występujących w współczesnym społeczeństwie i gospodarce rynkowej. Absolwenci tej specjalność dzięki zdobyciu szerokiej wiedzy teoretycznej jak i instrumentalo-technicznej charakterystycznej dla zawodów społecznych nastawionych na przetwarzanie informacji i wiedzy będą mogli podjąć zatrudnienie w:
Jednostkach administracji publicznej, samorządowej, jako osoby odpowiedzialne za rozwiązywanie problemów społecznych, gospodarczych i politycznych poprzez przeprowadzanie badań społecznych i rynkowych oraz administrowanie tymi danymi
Firmach badań marketingowych; badania rynku ubezpieczeniowego, funduszy emerytalnych, telekomunikacyjnego, produktów spożywczych itp.
Instytucjach badania opinii społecznej
Instytucjach państwowych i samorządowych,
Agendach rządowych i samorządowych oraz organizacjach społecznych kreujących strategie rozwoju regionów
Firmach, jako osoby odpowiedzialne za strategie marketingowe i badanie rynku
działach marketingu banków, gdzie będą mogli wykorzystać swa wiedzę w analizie rynku, w programach rozwoju nowych produktów czy organizowania kampanii reklamowych