Celezdobycie wiedzy i umiejętności umożliwiających pracę w instytucjach administracji i zarządzania publicznego na stanowiskach średniego szczebla
Praktyki* Wysoka jakość programu studiów w zakresie administracji oraz dobra organizacja procesu dydaktycznego została potwierdzona pozytywną oceną Państwowej Komisji Akredytacyjnej.
* Program nauczania oparto na oryginalnym, zrównoważonym połączeniu kilku dziedzin wiedzy – administracji publicznej, nauk prawnych, zarządzania, wiedzy psychospołecznej – oraz znajomości języków obcych. Dzięki temu kształcimy nowoczesnych specjalistów administracji, którzy rozumieją zasady działania biznesu.
Szczegółowe informacje
KIM MOŻESZ BYĆ PO STUDIACH
specjalistą pracującym w instytucjach administracji rządowej i samorządowej, w firmach współpracujących z organizacjami pozarządowymi i instytucjami sektora publicznego, a także w instytucjach niepublicznych
pracownikiem agend administracyjnych (w organizacjach społecznych, w partiach politycznych czy w organizacjach samorządu gospodarczego lub zawodowego)
CO ZYSKUJESZ NA STUDIACH
wiedzę z zakresu zarządzania publicznego, wiedzę ogólną z zakresu nauk społecznych, zwłaszcza nauk o prawie i administracji oraz finansach publicznych, podstawową wiedzę ekonomiczną
znajomość metod nowoczesnej organizacji pracy administracyjnej i umiejętność zastosowania ich w praktyce, a także znajomość nowoczesnych technik negocjacji i mediacji
REALIZOWANE PRZEDMIOTY STUDIA PIERWSZEGO STOPNIA
Elementy filozofii
Etyka
Podstawy informatyki
Podstawy prawoznawstwa
Historia administracji
Nauka o administracji
Konstytucyjny system organów państwowych
Prawo administracyjne
Postępowanie administracyjne
Organizacja i zarządzanie w administracji publicznej