Studia I Stopnia - Administracja - Specjalność Administracja Gospodarcza
Tutuł uzyskanyLicencjat
Szczegółowe informacjeAdministracja gospodarcza
Celem specjalności jest przygotowanie absolwentów do pracy w administracji w każdym zakładzie pracy. Wybierający tą specjalność wyposażeni będą w niezbędną wiedzę z zakresu prawa cywilnego, prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, prawa gospodarczego, handlowego, bankowego, ubezpieczeniowego, organizację nowoczesnej biurowości. Absolwent pozna możliwości inwestowania na rynkach finansowych. Zdobędzie umiejętności oceny ryzyka związanego z gospodarowaniem posiadanych środków pieniężnych i ich inwestowaniem.
W trakcie trzyletnich studiów absolwenci uzyskują szeroką wiedzę dotyczącą kierowania zespołami ludzkimi w administracji wyższego szczebla (gminie, powiecie, województwie, centrali), a także w instytucjach i organizacjach dotyczących ubezpieczeń, bankowości, finansów, w firmach nadzorczych i kontrolnych. Posługiwanie się językiem obcym, umiejętność korzystania z techniki komputerowej, poznawanie metod badań społecznych, wyrobienie nawyku korzystania z literatury - to walory studiowania na kierunku administracja.