Cele# zwiększenie profesjonalizmu w sprzedaży powierzchni reklamowej,
# nabycie umiejętności w zakresie technik sprzedaży,
# poznanie korzyści, jakie osięgnie kllient kupując poszczególne rodzaje reklam,
# zwiększenie skuteczności w pozyskiwaniu nowych klientów.
PraktykiPowyższy trening realizujemy również w formie szkolenia wewnętrznego dla firm, po uprzednim zmodyfikowaniu go w kierunku Państwa potrzeb.
Profil słuchacza / wymogiSzkolenie adresowane jest do handlowców i osób nadzorujących sprzedaż powierzchni reklamowej.
Szczegółowe informacjeProgram szkolenia:
Rynek reklamy w Polsce.
Reklama w Internecie-co sprzedawca wiedzieć powinien?
reklama graficzna: bannery, pop-upy, Interstitiale....
CPM, CPC, CPL, stała opłata
systemy reklamy kontekstowej - jak opracować skuteczny text box i dobrze nim zarządzać,
reklama szeptana - dlaczego jest tak skuteczna,
ROI - obliczanie korzyści z reklamy.
Powierzchnia reklamowa - co tak naprawdę sprzedajemy?
Nasze cele i możliwości - analiza SWOT.
Marketing MIX naszej firmy.
Kim są nasi klienci? - budowanie mapy rynku.
Skuteczne pozyskiwanie klientów.
Warunki, jakie muszą być spełnione, aby reklamodawca kupił oferowaną powierzchnię.
Etapy sprzedaży powierzchni reklamowych:
poznajemy działalność naszego klienta
pokonanie pierwszej bariery czyli pierwszy kontakt telefoniczny
rozpoznanie potrzeb klienta
cykada - przekładanie cech na korzyści i dowody, rozmowa językiem korzyści
prezentacja oferty-zawartość merytoryczna, forma.
wyeliminowanie zastrzeżeń
sfinalizowanie transakcji
Gdy klient mówi: NIE.
CRM - zarządzanie kontaktami z klientem, czyli jak pozyskać wiernego klienta?
Czego się wystrzegać? - najczęściej popełniane błędy w sprzedaży reklam