Sprzedaż i Obsługa Klienta Przez Telefon - Szkolenie
CeleCzy nasze zakupy są zawsze racjonalne? Czy rzeczywiście zawsze analizujemy wszelkie istotne parametry produktów i zestawiamy je z własnymi potrzebami? Czy faktycznie nie działają na nas reklamy – jak zwykliśmy deklarować w sondażach i badaniach rynku. Osoby zajmujące się na co dzień sprzedażą doskonale wiedzą, że większość decyzji konsumenckich to decyzje emocjonalne. Wiedzą również jak ważne w tym procesie jest budowanie dobrej relacji, zaufania w kontaktach z klientami. To one często decydują o sukcesie rynkowym. Na szkoleniu zostaną zaprezentowane najnowsze koncepcje psychologicznych uwarunkowań sprzedaży oraz ich praktyczne zastosowanie.
Cel: Poznanie mechanizmów i zwiększenie świadomości w zakresie mechanizmów psychologicznych rządzących sprzedażą, co w efekcie ma na celu zwiększenie wyników sprzedaży.
Szczegółowe informacje§ Otwarcie sprzedaży
§ Umiejętności komunikacyjne ważne w obsłudze klienta przez telefon (parafrazowanie, umiejętne stosowanie pytań)
§ Style komunikacji i dostrajanie się do potrzeb rozmówcy
§ Badanie potrzeb i język korzyści
§ Nauka dostrajania się do indywidualnych potrzeb klienta (typologia klienta)
§ Praca z głosem
§ Chwyty retoryczne przydatne w pracy konsultanta telefonicznego
§ Otwarcie rozmowy
§ Techniki sprzedaży
§ Sprzedaż przez telefon
§ Psychologia wpływu – język perswazji
§ Psychologia zachowań konsumenckich
§ Sytuacje trudne i ich rozwiązywanie