Sprzedaż i Marketing Usług Hotelarskich i Gastronomicznych - Szkolenie

Więcej informacji

Sprzedaż i Marketing Usług Hotelarskich i Gastronomicznych - Szkolenie

  • Praktyki Czas trwania szkolenia: 3 dni (26 godzin lekcyjnych)
  • Szczegółowe informacje
    ... czyli planuj i przeprowadzaj takie działania, aby klienci chcieli kupować Twoje usługi
     
    Szkolenie pokazuje, jak powinien pracować skuteczny dział marketingu i sprzedaży w obiekcie hotelowym. Celem jest przekazanie uczestnikom wiedzy i doskonalenie ich umiejętności w zakresie zarządzania marketingowego, niezwykle istotnego dla istnienia i rozwoju firmy na rynku oraz skutecznej walki z konkurencją.
     
    Korzyści dla Uczestników szkolenia:
    Uczestnik szkolenia będzie wiedział, jak w marketingowy sposób podejmować decyzje w przedsiębiorstwie hotelarsko-gastronomicznym, uzyska wiedzę z zakresu planowania marketingowego, nauczy się przeprowadzać działania marketingowe związane z wykorzystaniem dostępnych kanałów dystrybucji, kształtowaniem cen i stosowaniem narzędzi promocyjnych, a także pozna teoretyczne i praktyczne aspekty zarządzania przychodami.
     
    Szkolenie szczególnie polecamy:Pracownikom działów marketingu i sprzedaży (specjaliści, kierownicy, dyrektorzy), osobom zajmującym się tą problematyką - przeprowadzającym, koordynującym i nadzorującym działania oraz kadrze zarządczej przedsiębiorstw hotelarsko-gastronomicznych - osobom decydującym o zakresie stosowania działań marketingowych i sprzedażowych. Ponadto uczestnikami szkolenia mogą być właściciele małych obiektów hotelowych i restauracyjnych oraz inne osoby zainteresowane tematyką objętą programem szkolenia.
     
    Metodyka zajęć:
    Wykład, dyskusja kierowana, analiza przypadków, ćwiczenia praktyczne.

    Program szkolenia:
    1. Planowanie marketingowe jako narzędzie wspierania sprzedaży usług hotelarsko-gastronomicznych
    2. Proces podejmowania decyzji zakupu usług hotelarsko-gastronomicznych i zachowania nabywcy
    3. Segmentacja rynku - określenie rynków docelowych
    4. Marketing mix w hotelarstwie
    5. Dostępne kanały dystrybucji - wybór i wykorzystanie
      • dystrybucja tradycyjna
      • dystrybucja elektroniczna
        • własna strona internetowa jako skuteczny kanał promocji i dystrybucji
        • zewnętrzne kanały dystrybucji elektronicznej - portale rezerwacyjne - praktyczne aspekty współpracy
    6. Promocja obiektu hotelowego a promocja sprzedaży - narzędzia oraz konsekwencje
    7. Revenue management - zarządzanie przychodami - teoria i praktyka
    8. Kształtowanie cen jako element zarządzania przychodami
    9. Obserwacja i analiza konkurencji, wskaźniki, benchmarking
    10. Główne raporty w zarządzaniu przychodami, zarządzaniu sprzedażą
    Szkolenie prowadzi:
    Ewa Rożnowska - absolwentka Akademii Ekonomicznej w Poznaniu i Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu, ponad 6 lat doświadczenia zawodowego w branży hotelarskiej w Polsce (IBB Andersia Hotel, Domina Poznań Residence) i za granicą (USA, Włochy, Egipt) - pracowała w różnych działach hotelowych, na stanowiskach: operacyjnych (recepcja, rezerwacja, gastronomia, housekeeping), administracyjnych i kierowniczych - sprzedaż, revenue management. Obecnie jest dyrektorem poznańskiego oddziału grupy Netmedia, gdzie może wykazywać się wiedzą z zakresu turystyki biznesowej i rozwijać umiejętności sprzedażowe oraz z zakresu zarządzania personelem. Wykłada "Zarządzanie zasobami ludzkimi" i "Analizę sprzedaży w hotelarstwie i gastronomii" na Uniwersytecie Adama Mickiewicza w Poznaniu. Posiada umiejętność tworzenia i analizowania raportów sprzedażowych, finansowych, analiz rynkowych, badania konkurencji i budżetowania. Cechuje ją wysoki poziom umiejętności interpersonalnych, otwartość, solidność, łatwość przekazywania informacji - posiada bogaty warsztat metodyczny, doświadczenie w prowadzeniu szkoleń podnoszących kwalifikacje zawodowe.

Inne informacje związane z marketing

  • Zarządzanie i Planowanie Marketingowe - Kurs

  • Centrum: Polski Uniwersytet Wirtualny
  • Więcej informacji
  • Komunikacja Marketingowa w Biznesie - Kurs

  • Centrum: Polski Uniwersytet Wirtualny
  • Więcej informacji
  • Marka jako Element Komunikacji Marketingowej - Kurs

  • Centrum: Polski Uniwersytet Wirtualny
  • Więcej informacji
  • Studia I Stopnia - Marketing i Reklama

  • Centrum: WSG- Wyższa Szkoła Gospodarki w Bydgoszczy
  • Więcej informacji
  • Studia II Stopnia-Marketing i Sprzedaż Usług Finansowych

  • Centrum: Wyższa Szkoła Bankowa w Toruniu
  • Więcej informacji
  • Studia Podyplomowe-Nowoczesny Marketing

  • Centrum: Wyższa Szkoła Bankowa w Toruniu
  • Więcej informacji
  • Inżynieria Zarządzania i Marketingu - Studia Podyplomowe

  • Centrum: Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy im. Jana i Jędrzeja Śniadeckich
  • Więcej informacji