Sposób na Alcybiadesa czyli - Jak Skutecznie Przeciwdziałać Obiekcjom? - Szkolenie

Więcej informacji

Sposób na Alcybiadesa czyli - Jak Skutecznie Przeciwdziałać Obiekcjom? - Szkolenie

  • Szczegółowe informacje W pogoni za Klientami -  Sposób na Alcybiadesa czyli JAK SKUTECZNIE PRZECIWDZIAŁAĆ OBIEKCJOM?

    Codzienna praca z klientami to nieustanna pogoń za realizacją ich potrzeb i oczekiwań, zrozumieniem pragnień oraz obiekcji. Sprzedaż to również gonitwa za realizacją planów i założonych celów.
    Dlatego pragnę przedstawić Państwu propozycję warsztatu w cyklu W POGONI ZA KLIENTAMI pt . Sposób na Alcybiadesa czyli JAK SKUTECZNIE PRZECIWDZIAŁAĆ OBIEKCJOM.
    Inspiracją, z jakiej wypłynął cykl szkoleń sprzedażowych jest film "W Pogoni Za Szczęściem". Film przedstawia prawdziwą historię borykającego się z przeciwnościami losu Chrisa Gardnera. Chris bez środków do życia, mając tylko miłość syna, odwagę i niesamowity upór, postanawia wejść w trudny świat biznesu i pozyskując klientów telefonicznie staje się najważniejszą postacią w biznesie na Wall Street. To szkolenie ukierunkowaliśmy na bardzo ważny aspekt sprzedażowy, jakim jest OBIEKCJA, ale i nie tylko.
    Nasze spotkanie z Państwa pracownikami ma charakter dynamicznego i praktycznego warsztatu, którego celem jest wypracowanie recepty jak SKUTECZNIE PRZECIWDZIAŁAĆ OBIEKCJOM szczególnie w rozmowie przez telefon. Jak budować odpowiedni kontakt psychologiczny z klientem, aby wpływać na jego decyzję? W jaki sposób radzić sobie z napotkanymi trudnościami, zasłonami dymnymi i ucieczką klienta? Z naszych obserwacji po przeprowadzonych szkoleniach wynika, że handlowcy, którzy korzystają z poznanych metod, stają się ekspertami w oczach klienta, pozyskują ich serca, osiągają najlepsze wyniki, zyskują wiele w oczach pracodawcy.

    Warsztat ćwiczeń oraz metody, które proponujemy są wykorzystywane z powodzeniem przez handlowców i telemarketerów w wielu branżach min. bankowej, telekomunikacyjnej, windykacyjnej itd. Jestem przekonany, że to szkolenie rozpocznie nową jakość i skuteczność rozmów sprzedażowych Państwa pracowników.

    PROGRAM
    BLOK - NASTAWIENIE  - aby nam się chciało, tak jak nam się nie chce?

    Gra sprzedażowa z prowokacją - Fundacja - Jak działa moje nastawienie? Diagnoza osobowości handlowych wg McGregora.
    Po co mi entuzjazm w trakcie rozmowy? Jak sterować emocjami? Teoria koła wpływu
    Po co WARTO? Kiedy realizujesz cel sprzedażowy na 110%? Jaką obrać strategie?
    Film, który zmusza do refleksji, - kto jest mordercą naszego działania?  

    BLOK - KOMUNIKACJA SPRZEDAŻOWA na początku było "słowo"  

    Jak mówić, aby wpłynąć na decyzję klienta? Podstawy perswazji i socjotechnik.
    Symetria, która tworzy sympatię, zaufanie i buduje respekt klienta do nas.
    Jak słuchać, aby zrozumieć jego oczekiwania, potrzeby i ukryte pragnienia?
    Dlaczego nam tak trudno się porozumieć, kiedy chcemy zrobić interes?
    Co to jest "Trójkąt Bermudzki w komunikacji sprzedażowej"?
    Systemy reprezentacji to klucz do nadawania na jednej fali z klientem.
    Jak rozmawiać z różnymi typami klientów? - Recepta na każdego

    BLOK - SPOSÓB NA ALCYBIADESA które techniki mi pomagają  

    Obiekcja - co to takiego, kiedy i dlaczego ona występuje?
    Które obiekcje sprawiają nam największą trudność?
    Zasady dezaktywacji autopilota klienta ? "NIE DZIĘKUJĘ"
    Kiedy rozmawiać z klientami? Jak rozmawiać, kiedy klient nie ma czasu?
    Oferta jest za droga? Co to znaczy drogo? Jak sprzedawać cenę?
    Klient współpracuje z inną firmą. I co w tedy?
    Konkurencja - czy ona zawsze jest lepsza? Jak rozmawiać o konkurencji?
Więcej informacji

Inne informacje związane z obsługa klienta