Szkolenie przeznaczone dla osób, które biorą udział w sprzedaży - działów sprzedaży, aktywnych handlowców, promotorów i przedstawicieli.
IDEA SZKOLENIA: Dla kogo?
Dla osób, które biorą udział w sprzedaży - działów sprzedaży, aktywnych handlowców, promotorów i przedstawicieli
Cel?
Szkolenie wzmocni znacznie wiarę w atrakcyjność własnej oferty i realne możliwości sukcesu na rynku
Metody?
Szkolenia są realizowane przy pomocy specjalnie zaprojektowanych, uzgodnionych ze szkoleniowcami technik szkoleniowych (prezentacja, wykład, trening, warsztaty praktyczne). Wszystkie zajęcia przeprowadzone będą przy odpowiednio przygotowanych stanowiskach pracy.
Efekty?
Dzięki szkoleniu Uczestnicy jeszcze lepiej opanują umiejętności:
skutecznej sprzedaży
opanowania sztuki mówienia językiem potrzeb klienta
wzrost pewności o tożsamości zawodowej
skutecznego zamykania procesu sprzedaży jednorazowej i w długotrwałej relacji handlowej
efektywnego reagowania na sytuacje trudne i nieprzewidziane
Wniosek?
Uczestnicy nauczą się kreować sprzedaż dla klienta i skutecznie kierować nią poprzez konsekwentną i świadomą realizację kolejnych etapów
ZAKRES SZKOLENIA: I KOMUNIKACJA W BIZNESIE: KONTAKT - NAWIĄZANIE, DOPASOWANIE I PROWADZENIE
1. Integracja, proces uczenia się - rola błędu i intuicji w uczeniu się
2. Pierwsze wrażenie, stereotypy, komunikaty niewerbalne
3. Dopasowanie i prowadzenie.
4. Systemy reprezentacji
5. Metaprogramy
6. Zbieranie i przetwarzanie informacji
7. Elastyczność i intuicja - spójność w kontakcie
8. Struktura rozmowy handlowej
II MOTYWACJA, ZARZĄDZANIE EMOCJAMI
1. Mechanizmy i kierunki motywacji
2. Kreowanie własnych rezultatów - praca z celem, odpowiedzialność za realizację
3. System przekonań - wspierające i ograniczające, wyłonienie i zmiana
4. Zarządzanie emocjami - własne nastawienie (automotywacja)
5. Kotwiczenie - budowanie i zmiana stanów emocjonalnych
6. Hierarchie wartości - indywidualna, grupowa, organizacji
7. Proaktywność i pozytywne myślenie
8. Kreatywność i lateralne myślenie
III BUDOWANIE RELACJI W ZESPOLE I W PROCESIE SPRZEDAŻY
1. Czym jest WIN - WIN?
2. Zjawisko synergii
3. Sprzedaż w oparciu o model Batesona - Diltsa
4. Domykanie transakcji
5. Obsługa posprzedażowa.
6. Elementy podnoszące zaufanie i wiarygodność
7. Budowanie marki, reputacji, wizerunku
8. Reklamacja a reklama
IV KOMUNIKACJA WIELOPOZIOMOWA
1. Elastyczność w rozmowach handlowych
2. Ekspresja a spójność
3. Prezentacje publiczne
4. Techniki wywierania wpływu
5. Techniki Toast Masters Club
6. Formy poszukiwania inspiracji.
7. Informacja zwrotna
8. Integralność: granice - wyznaczanie, naruszenie, przekraczanie
V NLP W SPRZEDAŻY
1. Stany zasobne - pomnażanie własnego potencjały
2. Strategie życiowe i ich optymalizacja
3. Tworzenie oferty - praca na submodalnościach
4. Oddziaływanie na poziomie nieświadomym - trans metafora
5. Linia czasu - narzędzie planowania i zarządzania.
6. Tożsamość sprzedawcy
7. Wizja i misja
8. Techniki relaksacyjne i zwiększające kreatywność
VI JAKOŚĆ I SKUTECZNOŚĆ ŻYCIA SPRZEDAWCY
1. Reguła trzech stawów - płynność w pracy
2. Dobre strony rutyny
3. Technika na usługach sprzedawcy.
4. Integracja celów zawodowych i osobistych
5. Samodzielność, aktywność, odwaga i odpowiedzialność - jeśli nie teraz, to kiedy, jeśli nie ja, to kto?
6. Stan przepływu
7. Coaching, ścieżki dalszego rozwoju
8. Najważniejsze zdanie wyniesione ze szkolenia
VII DOSKONALENIE HANDLOWCÓW METODĄ WARSZTATOWĄ
1. Scherlock Holmes (intuicja i autoprezentacja)
2. Flirt jako struktura rozmowy handlowej (zbieranie i przetwarzanie informacji)
3. Praca lżejsza od snu (motywacja, praca z celem)
4. Disneyland (kreatywność, zarządzanie)
5. Teatr sprzedaży (świadomość i umiejętność budowy dialogu)
6. RPG - negocjator (wiadomo - negocjacje)
7. Dzwoni banan do małpy (rozmowa telefoniczne, sprzedaż w oparciu o wartości)
8. Bardzo głupia księżniczka (zręczność języka, radzenie sobie z obiekcjami)
9. Planowanie wsteczne (kreowanie rezultatów, zarządzanie w czasie)
10. Antykariera (planowanie ścieżki rozwoju)
11. Klub Ludzi Sukcesu (wystąpienia publiczne, recenzja wspierająca)
12. Antysprzedawca (doświadczenie zbiorcze)
CZAS TRWANIA: 16 dni szkoleniowych - 64 godziny lekcyjne