Skuteczny Handlowiec II – Telesprzedaż

Więcej informacji

Skuteczny Handlowiec II – Telesprzedaż

  • Szczegółowe informacje
    Zasady prowadzenia skutecznej rozmowy sprzedażowej, budowania wizerunku firmy, nawiązywanie pierwszego kontaktu, techniki wzbudzania zainteresowania rozmówcy, reagowanie na obiekcje, budowanie trwałych relacji z Klientem.Dzięki szkoleniu pracownicy działów handlowych, sprzedaży, obsługi Klienta będą skuteczni w sprzedaży. Będą wiedzieli jak umówić wizytę przedstawiciela handlowego, jak zaproponować usługi dodatkowe, jak skłonić Klienta do zakupu, jak zbadać rynek. Uczestnicy będę potrafili budować trwałe relacje z Klientami.

    Moduł I: PROCES PRZYGOTOWANIA SIĘ DO ROZMOWY TELEFONICZNEJ
    • Źródła rozpoznawania potencjalnych klientów
    • Zdobywanie i przechowywanie informacji o klientach
    • Przygotowanie się do pierwszej rozmowy
    • Przygotowanie skryptu z standardami obsługi telefonicznej
    Moduł II: SCHEMAT ROZMOWY TELEFONICZNEJ
    • Jak „obejść” sekretariat i skontaktować się z osobą decyzyjną?
    • Dlaczego warto zaprzyjaźnić się z sekretarką – skarbnicą wiedzy?
    • Sposoby skutecznego powitania przez telefon
    • Zagajanie klienta w celu nawiązania dobrego kontaktu z rozmówcą
    • Sztuka prezentacji oferty językiem korzyści
    • Efektywne umówienie się na spotkanie przez telefon
    • Techniki zamykania rozmowy handlowej
    • Wykorzystanie „marchewek promocyjnych” w sprzedaży telefonicznej
Więcej informacji

Inne informacje związane z telefoniczna obsługa klienta