Zasady prowadzenia skutecznej rozmowy sprzedażowej, budowania wizerunku firmy, nawiązywanie pierwszego kontaktu, techniki wzbudzania zainteresowania rozmówcy, reagowanie na obiekcje, budowanie trwałych relacji z Klientem.Dzięki szkoleniu pracownicy działów handlowych, sprzedaży, obsługi Klienta będą skuteczni w sprzedaży. Będą wiedzieli jak umówić wizytę przedstawiciela handlowego, jak zaproponować usługi dodatkowe, jak skłonić Klienta do zakupu, jak zbadać rynek. Uczestnicy będę potrafili budować trwałe relacje z Klientami.
Moduł I: PROCES PRZYGOTOWANIA SIĘ DO ROZMOWY TELEFONICZNEJ
- Źródła rozpoznawania potencjalnych klientów
- Zdobywanie i przechowywanie informacji o klientach
- Przygotowanie się do pierwszej rozmowy
- Przygotowanie skryptu z standardami obsługi telefonicznej
Moduł II: SCHEMAT ROZMOWY TELEFONICZNEJ
- Jak „obejść” sekretariat i skontaktować się z osobą decyzyjną?
- Dlaczego warto zaprzyjaźnić się z sekretarką – skarbnicą wiedzy?
- Sposoby skutecznego powitania przez telefon
- Zagajanie klienta w celu nawiązania dobrego kontaktu z rozmówcą
- Sztuka prezentacji oferty językiem korzyści
- Efektywne umówienie się na spotkanie przez telefon
- Techniki zamykania rozmowy handlowej
- Wykorzystanie „marchewek promocyjnych” w sprzedaży telefonicznej